ایسوس هدست واقعیت مجازی اختصاصی خود را می‌سازد

همیشه فصل تابستان، زمان بسیار خوبی به منظور رونمایی از محصولات جدید توسط شرکت‌های ضعیف‌تر به حساب آمده است. در واقع در اوایل سال میلادی شاهد معرفی محصولات جدید در طی رویدادهای MWC و CES هستیم. در فصل پاییز نیز رویداد IFA برگزار شده و گوشی‌های بسیار زیادی در آن مراسم معرفی خواهند شد. علاوه بر آن […]

همیشه فصل تابستان، زمان بسیار خوبی به منظور رونمایی از محصولات جدید توسط شرکت‌های ضعیف‌تر به حساب آمده است. در واقع در اوایل سال میلادی شاهد معرفی محصولات جدید در طی رویدادهای MWC و CES هستیم. در فصل پاییز نیز رویداد IFA برگزار شده و گوشی‌های بسیار زیادی در آن مراسم معرفی خواهند شد. علاوه بر آن دستگاه‌های جدید سری نکسوس به همراه آخرین نسل از آیفون‌های اپل نیز در طی این مدت به دنیا معرفی خواهند شد. اما در فصل تابستان چه خواهد گذشت؟ پاسخ دادن به این سوال کمی سخت است؛ زیرا شرکت‌های مختلفی در طی این مدت فرصت دارند تا از محصولات جدید خود رونمایی به عمل آورند. برای مثال شرکت ایسوس در این حین به تازگی از محصولات و پرچم‌داران جدید و البته مقرون به صرفه خود رونمایی به عمل آوده است. اما بهتر است بدانید که گستره محصولات ایسوس در این مراسم به گوشی‌های هوشمند و تبلت ختم نشده است. زیرا در این مراسم علاوه بر معرفی گجت‌های دیگر، شرکت ایسوس تمایل خود به منظور طراحی و تولید هدست واقعیت مجازی را نیز اعلام کرده است.

شرکت ایسوس هم اینک به طور رسمی خبر خاصی در مورد این هدست و جزئیات آن بیان نکرده است. تنها موردی که می‌توان از آن صحبت به میان آورد، نام این محصول جدید است که Asus VR خوانده خواهد شد. البته به احتمال بسیار زیاد این مورد نیز در آینده تغییر خواهد کرد!

علاوه بر آن شرکت ایسوس هنوز هیچ گونه ویدئو رسمی از این هدست جدید را در رسانه‌ها منتشر نکرده است و این به آن معناست که این دستگاه هنوز به منظور ارائه به بازارهای جهانی آماده نشده است. همان طور که در تصویر بالا نیز مشاهده می‌کنید، طراحی این هدست بسیار بهتر از دیگر رقبای خود می‌باشد و علاوه بر آن بند چرمی بسیار باکیفیت آن نیز می‌توان این مسئله را اثبات نماید.

اما سوال و فرضیه که می‌بایست شرکت ایسوس به آن جواب داده و کاربران را از نگرانی خارج سازد این است که این محصول جدید یک هدست کاردبورد خواهد بود یا اینکه نسخه‌ای قابل تطابق و بهینه‌سازی شده از سری هدست‌های مجهز به Daydream.

در گذشته خبرهای بسیار زیادی در مورد تمایل ایسوس به منظور قرار گرفتن در لیست بهترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند دنیا به منظور ارائه دستگاه‌هایی با قابلیت Daydream وجود داشت. از آن جایی که نمی‌توان تضمین کرد که همه شرکت‌هایی که در آینده گوشی‌های هوشمند مجهز به قابلیت Daydream را می‌سازند و آن را به بازارهای فروش عرضه می‌کنند، بتوانند به خوبی آنها را به فروش برسانند، شرکت ایسوس به جهت در اختیار داشتن این هدست می‌تواند گزینه بسیار خوبی و محتملی برای این منظور باشد.

البته به احتمال بسیار زیاد در آینده‌ای نزدیک یا اواخر سال میلادی شاهد ارائه اولین گوشی هوشمند ایسوس مجهز به تکنولوژی Daydream و همچنین هدست واقعیت مجازی آن خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال