ASUS X00ID مجهز به دوربین دوگانه و اندروید نوقا خواهد بود

یک گوشی‎هوشمند جدید از شرکت ایسوس با شماره‎مدل ASUS X00ID در بنچمارک GFXBench رویت شده است. طبق معمول این بنچمارک، تا حدی اطلاعاتی در خصوص گوشی‎هوشمند جدید می‎توانیم داشته باشیم. به عنوان مثال، ASUS X00ID مجهز به یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن اچ‎دی (1280 در 720 پیکسل) خواهد بود. در قلب ASUS X00ID 3 […]

یک گوشی‎هوشمند جدید از شرکت ایسوس با شماره‎مدل ASUS X00ID در بنچمارک GFXBench رویت شده است. طبق معمول این بنچمارک، تا حدی اطلاعاتی در خصوص گوشی‎هوشمند جدید می‎توانیم داشته باشیم. به عنوان مثال، ASUS X00ID مجهز به یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن اچ‎دی (1280 در 720 پیکسل) خواهد بود. در قلب ASUS X00ID 3 گیگابایت رم (2.8 گیگابایت ذکر شده است)، 32 گیگابایت حافظه‎داخلی (فضای در دسترس کاربر 23 گیگابایت ذکر شده است) و یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای کوالکام (با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتز) قرار دارد.

گرچه، جالب‎ترین قابلیت این گوشی‎هوشمند به نظر می‎رسد بهره‎مندی از سیستم دوربین دوگانه است. سیستمی که از دو سنسور 12 مگاپیکسلی (می‎تواند 13 مگاپیکسلی باشد) به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین ثانویه‎ی 5 مگاپیکسلی (4.8 مگاپیکسل قید شده است) تشکیل شده است. در حالی‎که دوربین جلو را یک سنسور 8 مگاپیکسلی (7 مگاپیکسلی ذکر شده است) شکل می‎دهد. تنها قابلیت برجسته‎ی مهم دیگر در نتایج این بنچمارک، پردازنده‎ی گرافیکی آدرنو 505 به همراه سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.1.1 است.

در حال حاضر، اطلاعات کمی در خصوص زمان عرضه‎ی این گوشی به علت جدید بودن شماره‎مدل این دستگاه وجود دارد. گرچه، به دلیلی ممکن است با یک مدل جدید از سری گوشی‎های زن‎فون (ZenFone) روبرو باشیم. در حقیقت، در ابتدای سال جاری میلادی، شایعاتی مبنی بر این شکل گرفت که گوشی جدید ASUS ZenFone 4 در اردیبهشت‎ماه عرضه می‎شود یعنی هم بازه‎ی زمانی که سال گذشته زن‎فون 3 معرفی شده بود. گرچه، بعید است که این گوشی پرچم‎دار باشد، چون انتظار می‎رود مدل اصلی زن‎فون با مشخصات سخت‎افزاری بهتری از نتایج این بنچمارک عرضه شود. هم‎چنین به تازگی مطرح شده است که ایوس ممکن است در دستگاه پرچم‎دار زن‎فون بعدی خود از چیپست مدیاتک به علت موجودی اندک اسنپ‎دراگون 835، استفاده کند. بنابراین بعید است این گوشی‎هوشمند زن‎فون 4 باشد، اما این احتمال وجود دارد با مدل رده‎پایین‎ترین از آن آشنا شده باشیم.در هر صورت، اگر عرضه‎ی این گوشی‎هوشمند در این ماه به همراه هرگونه گوشی‎هوشمند زن‎فون دیگری صورت گیرد، بایستی به زودی اخبار و جزئیات دیگری در این خصوص منتشر شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال