زن‌فون 4 ایسوس با نمایشگر 5.7 اینچی و 6 گیگابایت رم عرضه می‌شود

شرکت ایسوس حدود دو ماه قبل در نمایشگاه CES 2017 از دو گوشی‎هوشمند جدید به اسامی ZenFone AR و ZenFone 3 Zoom رونمایی کرد ولی انتظار می‎رود این شرکت تایوانی در اواخر ماه جاری میلادی حداقل یک گوشی‎هوشمند دیگر روانه‎ی بازار کند. در طول چند هفته‎ی گذشته شاهد درز تصاویری از گوشی زن‌فون 4 به […]

شرکت ایسوس حدود دو ماه قبل در نمایشگاه CES 2017 از دو گوشی‎هوشمند جدید به اسامی ZenFone AR و ZenFone 3 Zoom رونمایی کرد ولی انتظار می‎رود این شرکت تایوانی در اواخر ماه جاری میلادی حداقل یک گوشی‎هوشمند دیگر روانه‎ی بازار کند. در طول چند هفته‎ی گذشته شاهد درز تصاویری از گوشی زن‌فون 4 به بیرون بودیم ولی در نهایت باید گفت این گوشی در نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهد شد. طبق آخرین اطلاعات لیست شده در بنچمارک GFXBench، زن‌فون 4 می‎تواند پرچم‎دار جدید شرکت ایسوس باشد که طبق شایعات قبلی تاریخ عرضه‎ی این گوشی خردادماه بود.

گرچه این دستگاه از پیشرفته‎ترین چیپست سال قبل یعنی اسنپ‎دراگون 820 استفاده خواهد کرد ولی از 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‎داخلی نیز بهره می‎برد. ویژگی چشم‎گیر دیگر زن‌فون 4 وجود یک نمایشگر بزرگ 5.7 اینچی با دقت Quad HD (2560 در 1440 پیکسل) است.

در این بنچمارک جزئیات دیگری نیز در رابطه با دوربین و بخش نرم‎افزاری مطرح شده است. به عنوان سیستم‎عامل از اندروید نوقا 7.0 استفاده خواهد شد که برای یک پرچم‎دار انتخابی شایسته است. در پشت این دستگاه یک ماژول دوربین 21 مگاپیکسلی و در جلو از دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

با نگاه به سری گوشی‎های هوشمند اندرویدی سابق ایسوس می‎توان با اطمینان گفت که این شرکت ZenFone 4 را در چند مدل با حافظه‎های داخلی و احتمالا چیپست‎های متفاوت عرضه خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال