نگاهی گذرا به بهترین اتومبیل‌های معرفی شده در نمایشگاه خودروی 2016 بانکوک

نمایشگاه‌های بین‌المللی خودرو بانکوک هم‌اکنون در تالار IMPACT Exhibition و مرکز Convention Centre در حال برگزاری می‌باشد و بسیاری از سازندگان همانند همیشه تمام تلاش خود را داشته‌اند تا محصولات جدید و قدرتمند خود را پیش روی علاقه‌مندان قرار دهند. شاید کمی خسته‌کننده باشد که بخواهیم تمامی خودروهای معرفی‌شده در این نمایشگاه را به صورت کامل معرفی […]

نمایشگاه‌های بین‌المللی خودرو بانکوک هم‌اکنون در تالار IMPACT Exhibition و مرکز Convention Centre در حال برگزاری می‌باشد و بسیاری از سازندگان همانند همیشه تمام تلاش خود را داشته‌اند تا محصولات جدید و قدرتمند خود را پیش روی علاقه‌مندان قرار دهند. شاید کمی خسته‌کننده باشد که بخواهیم تمامی خودروهای معرفی‌شده در این نمایشگاه را به صورت کامل معرفی کنیم چرا که بسیاری از محصولات نمی‌توانند آن جذابیتی که به دنبال آن هستید را داشته باشند. به همین جهت تصمیم گرفتیم تا نگاهی گذرا به مهم‌ترین و بهترین خودروهایی که میزبان میهمانان بودند، داشته باشیم.

Aston Martin DB11

Aston-Martin-DB11-13-696x522

معرفی شدن مهم‌ترین و بهترین خودروی تاریخ شرکت آستون‌مارتین یعنی DB11 در نمایشگاه خودرو ژنو باعث شد تا باز هم این شرکت بخواهد به همراه ابرخودروی خود در نمایشگاه خودرو بانکوک هم حضور پیدا نماید. ترکیب شیک، فضای داخلی لوکس و قدرت بسیار بالا سبب شده تا این خودرو تا حد زیادی مورد توجه مصرف‌کنندگان تایلندی قرار بگیرد.

همچنین باید اشاره داشته باشیم که مهندسین آستون‌مارتین از موتوری برای این خودرو استفاده کرده‌اند که شاید با شکل ظاهری و داینامیک خودرو در تضاد باشد. از این رو، موتور 5.2 لیتری و دوقولوی V12 این خودرو مسئول نیرورسانی به این ابرخودرو بوده و می‌تواند 600 اسب بخار نیرو را به همراه گشتاور 700 نیوتون بر متری، تولید نماید.

BMW M2 Coupe

BMW-M2-1-696x522

در خودروهای سری M شرکت BMW، اتومبیل M2 Coupe کوچک‌ترین اندازه را داشته و چهره‌ی جذاب این خودرو در کنار قدرت بسیار بالایی که ارائه می‌دهد، سبب شده تا با محصولی بسیار جذاب روبه‌رو باشید. این خودروی دو در نیز با داشتن امکانات بسیار بالا و ویژگی‌های خیلی خوبی که دارد، مورد توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان تایلندی قرار گرفته است. طراحی شکل ظاهری و حذف شدن بسیاری از بخش‌هایی که می‌توانیم در دیگر محصولات و خودروهای قدرتمند سری M شرکت BMW پیدا کنیم، از M2 Coupe حذف شده‌اند که همگی نیز به خوبی توانایی این محصول و ویژگی‌های خاص آن را به نمایش می‌گذارند.

اما از تمامی این موارد که بگذریم، باید به مهم‌ترین بخش این خوردو یعنی موتور آن اشاره کنیم. توانایی بسیار بالای مهندسین BMW سبب شده تا موتور 3 لیتری و کوچک این خودرو، بتواند 365 اسب بخار نیرو و 500 نیوتون بر متر گشتاور تولید نماید.

Volvo XC90

gallery4_VCC08289

به دنبال گسترش پیدا کردن بازار خودروهای کراس‌اور لوکس، شرکت ولوو نیز در نمایشگاه خودرو بانکوک از نسخه‌ی 2016 خودروی XC90 رونمایی نمود. این خودروی جدید نسبت به نسل گذشته خود از امکانات بسیار بیشتری به علاوه سیستم‌های امنیتی قدرتمندتر بهره برده و علاوه بر آن، پولی که کاربران برای آن پرداخت می‌کنند نیز ارزش بیشتری دارد.

این خودرو که قرار است به زودی وارد بازار تایلند نیز شود با دو موتور دیزلی D5 و هیبریدی H8 تولید خواهد شد که هر کدام از این موتورها نیز قادر به تولید نیروی 225 و 407 اسب بخاری خواهد بود.

Honda Civic 2016

Honda-Civic-2016-Far-View-at-Bankok-Motor-Show-2016-696x391

پس از معرفی رسمی خودروی سیویک توسط شرکت هوندا، حالا شاهد حضور این محصول قدرتمند در نمایشگاه خودرو بانکوک نیز هستیم. تکامل مهندسی و طراحی مجدد این خودرو توسط شرکت هوندا سبب شده تا باز هم نسل جدید سیویک بتواند یکی از بهترین و مورد علاقه‌ترین محصولاتی باشد که کاربران آن را خریداری خواهند کرد.

Chevrolet Colorado Xtreme

Chevrolet-Colorado-Xtreme-Close-Side-View-at-Bankok-Motor-Show-2016-696x391

اما خودروی قدرتمند و جدید Colorado Xtreme که شورلت آن را درنمایشگاه خودروی بانکوک معرفی نمود. این محصول قدرتمند یکی از بهترین کراس‌اورهایی می‌باشد که تا کنون توسط شورلت معرفی شده که علاوه بر داشتن قدرت بالا، امکانات بسیار زیادی نیز دارد. طراحی دوباره بدنه‌ی خودرو در کنار به‌ کارگیری امکانات و تکنولوژی‌ها روز سبب شده تا شکل تازه‌ای به خودروی Colorado بخشیده شود.

Subaru Forester

Subaru-Forester-Far-Front-View-at-Bankok-Motor-Show-2016-696x391

بالاخره خودروساز بزرگ کشور ژاپن، سوبارو، از جدیدترین SUV خود با نام Forester رونمایی نمود. این خودروی قدرتمند که می‌توان آن را یکی از بهترین محصولاتی که در این نمایشگاه معرفی شد خواند، با قیمت پایینی که دارد، می‌تواند به کمک موتور 2 لیتری و چهار سیلندر خود، 150 اسب بخار نیرو را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد.

در نهایت باید بگوییم که اینها بهترین محصولاتی بودند که در این نمایشگاه معرفی شدند. باید اشاره کنیم که بسیاری از خودروهایی که در نمایشگاه خودرو بانکوک شاهد معرفی آنها بوده‌ایم، مخصوص بازار کشور تایلند بوده و اهمیت بسیار بالایی برای این بازار دارند. به همین جهت سعی کردیم از معرفی مدل‌ها و خودروهای فرعی و کمتر شناخته‌شده، پرهیز کنیم. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این نمایشگاه را مشاهده نمایید:

BMW-3 BMW-M2-4 Aston-Martin-1 Aston-Martin-3 BMW-1

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال