BikeHawk در حال آغاز حرکتی انقلابی در امنیت دوچرخه ها می باشد : دیگر نگران دزدیده شدن دوچرخه ی خود نباشید!

BikeHawk قصد دارد تا با معرفی سیستم امنیتی ای جدید، از دزدیده شدن دوچرخه ها جلوگیری کند. این سیستم امنیتی به گونه ای است که درون دورچرخه ی شما، یک GPS و یک SIM (سیم کارت) قرار میگیرد تا صاحبان در هر لحظه، از وضعیت دوچرخه ی خود اطلاع داشته باشند. البته این همه چیز […]

BikeHawk قصد دارد تا با معرفی سیستم امنیتی ای جدید، از دزدیده شدن دوچرخه ها جلوگیری کند. این سیستم امنیتی به گونه ای است که درون دورچرخه ی شما، یک GPS و یک SIM (سیم کارت) قرار میگیرد تا صاحبان در هر لحظه، از وضعیت دوچرخه ی خود اطلاع داشته باشند. البته این همه چیز نیست و در آن، یک سیستم کنترل کننده و دنبال کننده ی مسیر نیز وجود دارد.

اما این وسایل در سه قسمت از دوچرخه مخفی شده اند که دزد ها نمی توانند آن ها را پیدا کنند و این مکان ها فرمان، نشیمن گاه (زین) و چراغ عقب می باشد. نکته ی جالب نیز این می باشد که هیچ کدام از این قطعات را نمی توان بدون استفاده از وسایل و ابزار های مخصوص خود شرکت BikeHawk جدا کرد.

اگر چیزی که نباید رخ بدهد و دوچرخه ی شما دزدیده شود، BikeHawk به وسیله ی ایمیل، متن و یا نرم افزار های مخصوص، سعی میکند شما را مطلع سازد. نام نرم افزار این شرکت نیز همچون نام خود کمپانی می باشد و BikeHawk نام دارد و برای اندروید و iOS عرضه می شود. این نرم افزار توانایی دنبال کردن و نشان دادن دوچرخه ی شما را با دقت 2.5 متر دارد که در نوع خود بسیار جالب است.

حال اگر دزد به هر طریقی، GPS موجود در این سیستم امنیتی را از کاربر بیاندازد، تراشه ی موجود در دوچرخه به صورت خودکار بر روی شبکه ی 2G تغییر پیدا می کند و پس از آن، قادر خواهد بود تا مکان دوچرخه را با دقت 10 متر نشان دهد. کاربران قادر خواهند بود تا با ضربه زدن به بخشی از دوچرخه، سیستم امنیتی دوچرخه را فعال کنند و پس از اینکه سیست مامینیتی BikeHawk حرکت مشکوکی را از طریق شتاب سنج خود مشاهده کند، به صورت خودکار شما را با خبر خواهد ساخت.

BikeHawk app

اما در مورد باتری این سیستم امنیتی نیز باید بگوییم که سازندگان بسیار خوب عمل کرده اند و باتری آن، در حالت آماده باش کامل، 1 ماه دوام می آورد. وقتی شما سیستم ردیابی دوچرخه را فعال می کنید، مصرف باتری دوچرخه بیشتر خواهد شد و حدود 1 هفته دوام خواهد آورد. کاربران می توانند از یک شارژر USB برای دوچرخه ی خود و سیستم امنیتی آن استفاده کنند و زمانی که باتری در حال تمام شدن می باشد، به وسیله ی شارژر بدون سیم آن، اقدام به شارژ باتری کنند.

BikeHawk فراتر از یک سیستم امنیتی عمل می کند و قادر می باشد تا به عنوان یک دنبال کننده ی هوشمند نیز فعالیت های شما را دنبال و ثبت نماید، فعالیت هایی همچون مدت زمان در حرکت بودن، مسافت و مسیرهایی که رفته اید. تمامی این اطلاعات در فایلی با پسوند GPX ذخیره می شود و کاربران می توانند به وسیله ی نرم افزار های Endomondo و Strava، از اطلاعات آن ها استفاده کنند.

حتی نرم افزار BikeHawk برای والدین نیز امکاناتی را در بر دارد که از مهم ترین آنها، می توان به این موضوع اشاره کرد که والدین می توانند در نقشه، مناطقی را به عنوان مناطق ممنوعه مشخص کنند و اگر فرزندشان وارد این مناطق شد، از آن با خبر شوند.

قرار است سیستم امنیتی BikeHawk با قیمت 90 یورو عرضه شود و اگر به دنبال زین کربنی نیز می باشد، باید 120 یورو پرداخت نمایید. همچنین این سیستم به صورت رسمی از ماه ژولای وارد بازار می شود و در اختیار عموم قرار می گیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال