هوش مصنوعی بینگ به کیبورد سوئیفت کی در گوشی های سامسونگ اضافه شد

کاربران چت بات بینگ اکنون می توانند به آسانی به این هوش مصنوعی دسترسی داشته باشند. با اضافه شدن بینگ به کیبورد Swiftkey در گوشی های سامسونگ دسترسی به ویژگی های جدید نیز امکان پذیر شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این اپلیکیشن Swiftkey به قابلیت چت بات بینگ مجهز […]

کاربران چت بات بینگ اکنون می توانند به آسانی به این هوش مصنوعی دسترسی داشته باشند. با اضافه شدن بینگ به کیبورد Swiftkey در گوشی های سامسونگ دسترسی به ویژگی های جدید نیز امکان پذیر شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این اپلیکیشن Swiftkey به قابلیت چت بات بینگ مجهز شد و اکنون کاربران گلکسی نیز امکان استفاده از آن را خواهند داشت. طبق گزارش سم موبایل، آپدیت جدید Swiftkey در One UI همراه با قابلیت های هوش مصنوعی بینگ است. البته کیبورد مستقل Swiftkey مایکروسافت چند هفته پیش این قابلیت را دریافت کرده بود. اکنون نیز قرار است نسخه ای از این کیبورد که در گوشی های سامسونگ استفاده میشود این آپدیت را دریافت کند.

با وارد شدن هوش مصنوعی بینگ به گوشی های گلکسی جامعه آماری استفاده کنندگان از این قابلیت افزایش می یابد. البته پر صورتی که یک کاربر تمایلی به استفاده از آن نباشد می تواند از کیبورد پیش فرض سامسونگ استفاده کند. اما این خبر برای کاربرانی که مایل به دریافت این قابلیت هستند بسیار خوشایند خواهد بود. به گفته مایکروسافت این قابلیت در کیبوردها با سه روش جستجو، چت و Tone مورد استفاده کاربر خواهد بود.