امکان انتقال محتوای گوشی‌‌های بلک‌بری به گوشی اندرویدی Priv این شرکت فراهم شد

اگر شما نیز از صاحبان یکی از گوشی‌های شرکت BlackBerry محسوب می‌شوید، مسلما از خبر امکان انتقال محتوا از گوشی‌های این شرکت مجهز به سیستم عامل BlackBerry 10  به گوشی اندرویدی تازه وارد این شرکت با نام BlackBerry Priv بسیار خوشحال خواهید شد. به لطف وجود برنامه BlackBerry World موجود در این سری از گوشی‌ها می‌توانید به […]

اگر شما نیز از صاحبان یکی از گوشی‌های شرکت BlackBerry محسوب می‌شوید، مسلما از خبر امکان انتقال محتوا از گوشی‌های این شرکت مجهز به سیستم عامل BlackBerry 10  به گوشی اندرویدی تازه وارد این شرکت با نام BlackBerry Priv بسیار خوشحال خواهید شد. به لطف وجود برنامه BlackBerry World موجود در این سری از گوشی‌ها می‌توانید به سرویس مربوطه دسترسی داشته و در نهایت این پروسه بسیار آسان و ساده خواهد بود. این سرویس جدید که با نام BlackBerry Content Transfer شناخته می‌شود را می‌توانید بر روی گوشی هوشمند بلک‌بری خود مجهز به نسخه 10 سیستم عامل این شرکت نصب نموده و استفاده نمایید.

محتواهایی که توسط این برنامه امکان انتقال آنها فراهم می‌شوند شامل اطلاعات مخاطبین دفترچه تلفن، تقویم، تصاویر، فیلم‌ها، آهنگ‌ها، پیامک‌های نوشتاری (SMS)، نوت‌ها و یادآوری‌ها، اسناد و همچنین اطلاعات حساب‌های کاربری ایمیل کاربر هستند. این برنامه بر روی گوشی‌هایی که دارای نسخه 10 سیستم عامل بلک‌بری بوده و در حال اجرای بروزرسانی BlackBerry 10.2.1 و یا بالاتر از آن هستند، قابل استفاده خواهد بود. علاوه بر آن دانلود و دریافت این اپلیکیشن نیز برای کاربران رایگان خواهد بود. جالب است بدانید که برنامه BlackBerry Content Transfer فقط دو مگابایت حجم دارد.

البته مسلما با نصب برنامه‌ای بر روی گوشی حاوی سیستم عامل بلک‌بری در سمت دیگر می‌بایست برنامه‌ای بر روی گوشی Priv بلک‌بری نیز نصب و اجرا شود. کاربران می‌توانند این برنامه را از فروشگاه پلی استور گوگل دانلود و دریافت نمایند. گوشی اندرویدی شرکت بلک‌بری در روز ششم نوامبر روانه بازار خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال