تصاویر جدیدی از گوشی نئون بلک‌بری منتشر شد

اگر می‌توانستیم عقربه‌های ساعت را به پنج یا ده سال پیش برگردانیم، احتمالا اکثر ما تاثیر بلک‌بری و فروش فوق‌العاده‌ی محصولات این شرکت را بار دیگر مشاهده می‌کردیم؛ طوری که شاید در آن زمان، به ذهن کسی خطور نمی‌کرد که روزی بلک‌بری با مشکلات امروزه مواجه شود و این شرکت کانادایی روز‌به‌روز کوچک‌تر شده و […]

اگر می‌توانستیم عقربه‌های ساعت را به پنج یا ده سال پیش برگردانیم، احتمالا اکثر ما تاثیر بلک‌بری و فروش فوق‌العاده‌ی محصولات این شرکت را بار دیگر مشاهده می‌کردیم؛ طوری که شاید در آن زمان، به ذهن کسی خطور نمی‌کرد که روزی بلک‌بری با مشکلات امروزه مواجه شود و این شرکت کانادایی روز‌به‌روز کوچک‌تر شده و تاثیر کمتری را در دنیای گوشی‌های‌هوشمند داشته باشد. به‌هر‌حال، بلک‌بری همانند بسیاری از شرکت‌های دیگر ناامید نشده و در نهایت به اندروید روی آورده است. اولین گوشی اندرویدی این شرکت، Priv نام داشت و توانست فروش قابل قبولی را کسب کند و حالا بلک‌بری می‌خواهد گوشی‌های‌ اندرویدی بیشتری را روانه بازار کند که یکی از آن‌ها نئون نام خواهد گرفت.

تصاویر جدیدی از گوشی نئون بلک‌بری منتشر شد

البته مشخصه‌های فنی این گوشی در اسناد FCC به طور کامل فاش شد و حالا تصاویر جدیدی از گوشی مورد بحث ما منتشر شده است. چنانچه در تصاویر هم مشاهده می‌کنید، در سمت جلویی این گوشی دکمه‌ی خاصی مشاهده نمی‌شود و تنها نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی قابل دیدن است. برخلاف اولین گوشی اندرویدی بلک‌بری که در مورد آن صحبت کردیم، گوشی نئون بلک‌بری فاقد کیبورد فیزیکی محبوب این شرکت خواهد بود. بلک‌بری برای گوشی مورد انتظار ما، چیپست اسنپ‌دراگون 617 را برگزیده که در کنار آن، 3 گیگابایت رم به همراه حافظه‌ی داخلی 16 گیگبایتی تعبیه کرده است. در دپارتمان دوربین این گوشی، دو سنسور 13 و 8 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و جلوی آن دیده می‌شود و تمامی موارد گفته شده، توسط یک باتری با ظرفیت 2610 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می‌شوند. همان‌طور که ظاهر گوشی هم نشان می‌دهد، نئون یک گوشی میان‌رده با قیمت پایین خواهد بود و بعید به نظر می‌رسد که چیپست اسنپ‌ 617 و باتری نه‌چندان قدرت‌مند آن، باعث شوند تا قیمت گوشی به سطح بالایی برسد.

تصاویر جدیدی از گوشی نئون بلک‌بری منتشر شد

احتمالا قیمت گوشی اشاره شده، تاثیر بسیاری را در فروش آن خواهد داشت؛ به‌عنوان مثال، اولین گوشی اندرویدی بلک‌بری قیمت نسبتا بالایی داشت و بسیاری از کاربران علت اصلی نارضایتی خود را از  BlackBerry Priv قیمت بالای آن می‌دانستند. حال گوشی بلک‌بری نئون با اندروید 6 به صورت پیش‌فرض و رابط کاربری مخصوص این شرکت به همراه برنامه‌های اختصاصی آن، شاید بتواند کانادایی‌ها را به دوران اوج خود بازگرداند هرچند تا زمان معرفی رسمی و عرضه‌‌ی آن باید صبر کرد.

تصاویر جدیدی از گوشی نئون بلک‌بری منتشر شد

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال