گوشی Argon بلک‌بری تحت عنوان DTEK60 تاییدیه FCC را دریافت کرد

تقریبا یک هفته‎ی قبل، مشخصات فنی گوشی‎ بعدی بلک‎بری به بیرون درز پیدا کرد، گوشی که DTEK60 نام دارد. حالا سازمان آمریکایی FCC این گوشی را با شماره‎مدل BBA1001 تایید کرده است. اتحادیه‎ی وای‎فای نیز این گوشی را با شماره‎مدل‎های BBA100-1،  BBA100-2 و DTEK60 لیست می‎کند. محصول جدید بلک‎بری یک گوشی‎ رده‎بالا در مقایسه با […]

تقریبا یک هفته‎ی قبل، مشخصات فنی گوشی‎ بعدی بلک‎بری به بیرون درز پیدا کرد، گوشی که DTEK60 نام دارد. حالا سازمان آمریکایی FCC این گوشی را با شماره‎مدل BBA1001 تایید کرده است. اتحادیه‎ی وای‎فای نیز این گوشی را با شماره‎مدل‎های BBA100-1،  BBA100-2 و DTEK60 لیست می‎کند. محصول جدید بلک‎بری یک گوشی‎ رده‎بالا در مقایسه با گوشی میان‎رده‎ی DTEK50 خواهد بود که یک گوشی Idol 4 آلکاتل با برندی دیگر به شمار می‎رفت که به آن کلید قابل بر‎نامه‎ریزی به اسم Convenience key اضافه شده بود.

DTEK60 طبق شایعات یک نسخه‎ از گوشی TCL 950 با برندی دیگر است. با آن‎که گوشی ساخت شرکت TCL هنوز اعلام نشده است ولی مورد تایید سازمان مخابرات چینی TENNA قرار گرفته و در بنچمارک‎های GFXBench نیز ظاهر شده است. باید اشاره کنیم که TCL شرکت مادر آلکاتل است.

انتظار می‎رود که گوشی DTEK60 مجهز به یک نمایشگر 5.5 اینچی با دقت 1440 در 2560 باشد. این گوشی از چیپست اسنپ‎دراگون 820 به همراه یک پردازنده‎ی 4 هسته‎ای و پردازنده‎ی گرافیکی ادرنو 530 بهره می‎برد. داخل آن 4 گیگابایت رم به همراه حافظه‎داخلی 32 گیگابایتی دیده می‎شود. دوربین پشتی این گوشی از نوع 21 مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی نیز برای گرفتن تصاویر سلفی و مکالمات ویدئویی دیده می‎شود. برای اتصالات سیمی نیز یک پورت یو‎اس‎بی Type-C به کار گرفته شده است و برای اولین بار یکی از گوشی‎های بلک‎بری دارای حسگر اثرانگشت خواهد بود. دوباره شاهد استفاده از Convenience key خواهیم بود و در بحث سیستم‎عامل اندروید 6.0.1 نصب شده است. این گوشی تمام لمسی و فاقد کیبورد فیزیکی QWERTY خواهد بود.

با توجه به دریافت تایید‎یه‎ی FCC به زودی باید انتظار رونمایی از این گوشی را داشته باشیم.

wifibb

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال