گوشی DTEK60 بلک‌بری رسماً معرفی شد

ممکن است بلک‎بری به خاطر شیوه‎ی بی‎همتای خود در برخورد با جنبه‎های امنیتی سیستم‎عامل اندروید به خود افتخار کند، ولی این شرکت به سختی در فرآیند توسعه‎ی گوشی DTEK60 توانسته محافظ‎کارانه عمل کند. اگر در طول چند ماه گذشته اخبار این شرکت کانادایی را دنبال کرده باشید، یقیناً از رندرهای به بیرون درز شده‎ی این […]

ممکن است بلک‎بری به خاطر شیوه‎ی بی‎همتای خود در برخورد با جنبه‎های امنیتی سیستم‎عامل اندروید به خود افتخار کند، ولی این شرکت به سختی در فرآیند توسعه‎ی گوشی DTEK60 توانسته محافظ‎کارانه عمل کند. اگر در طول چند ماه گذشته اخبار این شرکت کانادایی را دنبال کرده باشید، یقیناً از رندرهای به بیرون درز شده‎ی این گوشی اطلاع دارید که به دنبال آن مشخصات کامل این گوشی در وب‎سایت رسمی این شرکت معرفی و هم‎چنین در راس تمامی آن‎ها یک کمپین پیش‎فروش رسانه‎ای در کانادا راه‎اندازی شد.

گوشی DTEK60 بلک‌بری

با توجه به این صحبت‎ها، جای تعجب ندارد که خیلی از کاربران از قبل به خوبی با این دستگاه آشنا باشند و امروز سرانجام بلک‎بری آن را به صورت رسمی معرفی کرد. درست نظیر خویشاوند دیگر خود یعنی DTEK50، محصول جدید بلک‎بری مبتنی بر طراحی یکی از گوشی‎های آلکاتل، یا به تعبیر درست‎تر شرکت TCL، است. ولی این بار، با مدل ره‎بالاتری از گوشی Idol 4S روبرو هستیم که در آن حتی بلک‎بری بعضی از قابلیت‎های سخت‎افزاری را ارتقاء داده است.

DTEK60 دارای یک بدنه‎ی فلزی و شیشه‎ای دو جداره، یکی در پشت و دیگری در جلو است. این نوع طراحی باعث می‎شود که DTEK60 به نسبت نسل قبلی خود یعنی DTEK50 به مراتب جذاب‎تر باشد. سایر مشخصات این گوشی تنها تاکیدی بر این گفته هستند. گوشی DTEK60 بلک‎بری مجهز به یک صفحه‎نمایش 5.5 اینچی با دقت QHD و سیستم‎ روی چیپ اسنپ‎دراگون 820 به همراه 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‎داخلی است. در بحث دوربین از یک دوربین 21 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو استفاده شده است. برای روشن نگاه‎ داشتن این گوشی از یک باتری 3000 میلی‎آمپر ساعتی نیز استفاده شده است. این دستگاه دارای یک حسگر اثرانگشت، پورت یو‎اس‎بی Type-C و یک دکمه‎ی قابل برنامه‎ریزی در یک طرف خود است.

گرچه، برای بسیاری از افراد، بخش نرم‎افزاری بیشترین اهمیت را در محصولات بلک‎بری دارد. در راستای قرارگیری با استراتژی توسعه‎ی جدید شرکت بلک‎بری، گوشی DTEK60 دارای یک توزیع فوق‎العاده امن اندروید 6.0 مارشملو است و برای آپدیت به اندروید نوقا در آینده نیز برنامه‎ریزی‎های لازم صورت گرفته است. شما با وجود یک بوت‎لودر امن، ویژگی سخت افزاری Root of Trust و بعضی از جنبه‎های بهره‎وری افزوده در محیط صحیح شرکتی به لطف اپلیکیشن‎های خود بلک‎بری نظیر Hub و تقویم، ذهنی راحت از نظر امنیت دستگاه خود خواهید داشت.

گوشی DTEK60

همان‎طور که اشاره شد، گوشی BlackBerry DTEK60 بدون سیم‎کارت برای کاربران نهایی قیمتی برابر با 499 دلار خواهد داشت. ولی هم‎چنان بازار هدف اصلی این گوشی حوزه‎های تجاری و دست‎اندرکاران آن است. گرچه بلک‎بری دیگر در ساخت مستقیم سخت‎افزار فعال نیست، ولی هم‎چنان یکی از قوی‎ترین شرکت‎ها در رابطه با تامین ارتباطات شرکتی مبدا به مقصد است.

این شرکت کانادایی هم‎چنین بر هدف خود برای حفظ یک مدل تجاری مشابه در آینده‎ی قابل پیش‎بینی دوباره تایید کرده است. بنابراین، می‎توانیم تنها انتظار داشته باشیم که دستگاه‎های بیشتری از شرکت TCL با جادوی بلک‎بری مواجه شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال