سرویس تماس تصویری مسنجر BBM بلک‌بری به اندروید و iOS می‌آید

احتمالاً اگر شما هم بخواهید با دوستان خود ارتباط برقرار کنید از نرم‌افزارهایی همچون Skype مایکروسافت یا نرم‌افزار Hangouts گوگل و یا حتی بسیاری از نرم‌افزارهای دیگری که برای انجام این کار وجود دارد، استفاده خواهید کرد. در این میان شاید برخی از کاربران نیز باشند که بخواهند از نرم‌افزارهایی که شرکت بلک‌بری برای سیستم‌عامل […]

احتمالاً اگر شما هم بخواهید با دوستان خود ارتباط برقرار کنید از نرم‌افزارهایی همچون Skype مایکروسافت یا نرم‌افزار Hangouts گوگل و یا حتی بسیاری از نرم‌افزارهای دیگری که برای انجام این کار وجود دارد، استفاده خواهید کرد. در این میان شاید برخی از کاربران نیز باشند که بخواهند از نرم‌افزارهایی که شرکت بلک‌بری برای سیستم‌عامل رو به مرگ خود توسعه داده استفاده کنند. اگر این‌طور باشد، نسخه‌ی آزمایش بتا از مسنجر BBM برای سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید عرضه شده است.

برای استفاده از این مسنجر نیاز به پرداخت پول و یا فعال‌سازی خاصی نخواهد بود و کاربران به صورت رایگان می‌توانند از آن استفاده نمایند، اما باید اشاره کنیم که در حال حاضر این نرم‌افزار تنها در کشورهای آمریکا و کانادا فعال خواهد بود. دلیل این موضوع نیز برطرف کردن ایرادهای احتمالی این مسنجر اعلام شده است. هر چند، بلک‌بری اذعان داشته که قصد ندارد این مسنجر را زودتر از ماه جولای به صورت جهانی در اختیار کاربران قرار دهد.

مسنجر BBM بر خلاف بسیاری از دیگر نرم‌افزارهای شرکت بلک‌بری که منسوخ شده‌اند، این روزها هنوز هم مورد استفاده تعداد زیادی از کاربران بوده و به خاطر امنیت بالایی که دارد، از شهرت زیادی در میان کاربران کشور کانادا نیز برخوردار است. هر چند طی گزارشی که RCMP در مورد امنیت و دسترسی نامحدود خود به اطلاعات کاربران منتشر نمود، BBM مورد انتقاد بسیاری از افراد قرار گرفت؛ اما مهندسین کانادایی بلک‌بری تمام تلاش خود را داشتند تا با عرضه کردن به‌روزرسانی‌های امنیتی، مشکلات مربوط به این نرم‌افزار را تا حد زیادی برطرف نمایند که البته در این کار نیز موفق بودند.

با اینکه بلک‌بری دستگاه اندرویدی خود را در اختیار کاربران قرار داده، اما این امکان برای کاربران وجود دارد تا بتوانند با دیگر پلتفرم‌ها که از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند، در ارتباط باشند و در آخرین به‌روزرسانی این شرکت برای مسنجر BBM، حالا امکان برقراری تماس تصویری میان پلتفرم‌های مختلف نیز میسر شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال