گوشی Mercury بلک‌بری 7 اسفندماه معرفی می‌شود

امروز در سطح اینترنت تیزری با انتساب به شرکت بلک‎بری منتشر شد که در آن تاریخ و زمان معرفی گوشی Mercury نشان داده شده است. صحت این تیزر در واقع با توجه به مخصوصا عدم حضور نام گوشی Mercury بلک‌بری بر روی آن، معتبر به نظر می‎آید چون با آن‎که حتی خود شرکت بلک‎بری این […]

امروز در سطح اینترنت تیزری با انتساب به شرکت بلک‎بری منتشر شد که در آن تاریخ و زمان معرفی گوشی Mercury نشان داده شده است. صحت این تیزر در واقع با توجه به مخصوصا عدم حضور نام گوشی Mercury بلک‌بری بر روی آن، معتبر به نظر می‎آید چون با آن‎که حتی خود شرکت بلک‎بری این گوشی را Mercury نامیده ولی این اسم تنها یک کد رمزی است. نام واقعی این دستگاه در زمان معرفی رسمی آن اعلام خواهد شد.

تاریخ این معرفی طبق چیزی که در تیزر نشان داده است تاریخ 7 اسفندماه خواهد بود. زمان آن دقیقا 7 بعدازظهر به وقت بارسلونا و 1 بعدازظهر همان روز به وقت نیویورک سیتی است.

مشخصات مطرح شده در رابطه با گوشی Mercury شامل یک نمایشگر 4.5 اینچی با نسبت تصویر 4:3 می‎شود. در بخش سخت‎افزاری از چیپست اسنپ‎دراگون 625 با یک پردازنده‎ی ده هسته‎ای و پردازنده‎ی گرافیکی آدرنو 506، 3 گیگابایت رم و باتری با ظرفیت 3400 میلی‎آمپرساعت استفاده می‎شود. این گوشی گفته می‎شود در پنل پشتی از یک دوربین 18 مگاپیکسلی و در جلو از یک دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد یعنی همان سنسورهایی که توسط شرکت گوگل برای گوشی‎های Google Pixel و Google Pixel XL به کار گرفته شده بود. یک کیبورد فیزیکی QWERTY نیز در زیر نمایشگر قرار می‎گیرد و بلک‎بری با ابتکار فراوان یک حسگراثرانگشت نیز در نوار اسپیس قرار داده است و البته نباید از پورت یو‎اس‎بی Type-C غافل باشیم.

سایر اطلاعات مهم نظیر قیمت و زمان ورود به بازار در تاریخ 7 اسفندماه منتشر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال