گوشی Mercury بلک‌بری با اسنپ‌دراگون 625 و اندروید 7 در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

در حالی‎که همه از خیلی وقت پیش انتظار دارند شرکت بلک‎‌بری گوشی DTEK60 را معرفی کند، در بنچمارک Geekbench گوشی‎هوشمند دیگری از این شرکت کانادایی ظاهر شده است. این گوشی‎هوشمند که هنوز معرفی نشده دارای شماره مدل BBB100-1 است و از سخت‎افزار یک گوشی میان‎رده بهره می‎برد. جدا از این حقیقت که تحت برند بلک‎بری […]

در حالی‎که همه از خیلی وقت پیش انتظار دارند شرکت بلک‎‌بری گوشی DTEK60 را معرفی کند، در بنچمارک Geekbench گوشی‎هوشمند دیگری از این شرکت کانادایی ظاهر شده است. این گوشی‎هوشمند که هنوز معرفی نشده دارای شماره مدل BBB100-1 است و از سخت‎افزار یک گوشی میان‎رده بهره می‎برد.

جدا از این حقیقت که تحت برند بلک‎بری به بازار خواهد آمد، مزیت بالقوه‎ی دیگر گوشی Mercury این است که از همان ابتدا دارای سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.0 خواهد بود.

با توجه به این‎که در حال حاضر تنها دو گوشی پیکسل گوگل و LG V20 از همان ابتدا از آخرین سیستم‎عامل گوگل از همان ابتدا بهره می‎برند، گوشی‎هوشمند در پیش روی بلک‎بری می‎تواند یک گزینه‎ی جالب در بخش گوشی‎های میان‎رده باشد.

گوشی که اخیرا در بنچمارک Geekbench ظاهر شده است گفته می‎شود که به اسم ” Mercury” بلک‎بری شناخته می‎شود. از نظر سخت‎افزاری این گوشی از پردازنده‎ی قابل قبول اسنپ‎دراگون 625 کوالکام به همراه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‎داخلی استفاده می‎کند.

این گوشی دارای یک نمایشگر 4.5 اینچی با نسبت تصویر 3:2 و دقت اچ‎دی (720p) است. از آن‎جایی‎که گوشی مرکوری دارای یک نمایشگر نسبتا کوچک است، احتمال این وجود دارد که بلک‎بری صفحه‎کلید سنتی خود را نیز اضافه کند.

علاوه بر این، شایعه شده است که این گوشی دارای یک باتری با گنجایش 3400 میلی‎آمپر ساعت، یک دوربین پشتی 18 مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

انتظار نمی‎رود که بلک‎‌بری قبل از آغاز فروش DTEK60، گوشی  Mercury را معرفی کند، بنابراین اگر قصد خرید آن را دارید باید چند ماهی بیشتر صبر کنید.

بنچمارک این گوشی را در زیر می‎توانید مشاهده کنید:

گوشی Mercury بلک‌بری با اسنپ‌دراگون 625 و اندروید 7 در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال