تصاویر منتشر شده از گوشی Mercury یا DTEK70 بلک‌بری خبر از طراحی متفاوت دارد

در خرداد ماه سال گذشته شایعاتی مبنی بر این موضوع که شرکت بلک‌بری مشغول کار بر روی سه گوشی هوشمند جدید است شنیده می‌شد که با نام‌های Neon، Argon و Mercury شناخته می‌شدند. در حال حاضر دو گوشی اول با نام‌هایDTEK50  و  DTEK60 در شرایطی معرفی شده‌اند که خبری از گوشی سوم نیست. اوایل ماه […]

در خرداد ماه سال گذشته شایعاتی مبنی بر این موضوع که شرکت بلک‌بری مشغول کار بر روی سه گوشی هوشمند جدید است شنیده می‌شد که با نام‌های Neon، Argon و Mercury شناخته می‌شدند. در حال حاضر دو گوشی اول با نام‌هایDTEK50  و  DTEK60 در شرایطی معرفی شده‌اند که خبری از گوشی سوم نیست.

اوایل ماه جاری میلادی بود که تصاویری از این گوشی به بیرون درز کرد که قسمت جلویی دستگاه را به وضوح نشان می‌داد.

حال تصاویر جدیدی منتشر شده و مشخصات بیشتری از این محصول را برای کاربران روشن کرده است. تصاویر جدید از وجود صفحه‌کلید فیزیکی QWERTY در این گوشی حکایت داشته ضمن اینکه نشان شرکت بلک‌بری در قسمت جلویی گوشی و در جایی متفاوت یعنی درست پایین دوربین سلفی دستگاه به‌چشم می‌خورد. علاوه بر این فاصله سنسور نور محیط نیز متفاوت با دو گوشی قبلی است اما به‌نظر می‌رسد که در بقیه مشخصات تغییری ایجاد نشده است.

 

 

این گوشی احتمالاً با نام ‘DTEK70’ عرضه شده و آخرین محصولی خواهد بود که این شرکت کانادایی تولید خواهد کرد چرا که زمزمه‌هایی شنیده می‌شود که شرکت TCL از این پس محصولات خود را با برند بلک‌بری به‌فروش خواهد رساند. انتظار می‌رود که این مسئله در سه‌ماهه ابتدایی سال آینده میلادی اتفاق بیفتد و طبیعتاً در این مدت فرصتی برای ارائه محصول جدید برای شرکت بلک‌بری وجود نخواهد داشت.

گفتنی است مشخصاتی که تا کنون در خصوص این گوشی منتشر شده بهره‌مندی از چیپست اسنپ‌دراگون 821 شرکت کوالکام و نیز نمایشگر منحنی 4.5 اینچی است. همچنین شایعات از وجود باتری قدرتمندی در این گوشی حکایت دارند که می‌تواند دو روز کامل نیازهای کاربر خود را برآورده نماید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال