ادعای جدید بلومبرگ در مورد وجود سیستم ضربان قلب جدید در اپل واچ سری ۹ و اولترا ۲

بلومبرگ در گزارش جدید گرمن به وجود یک سیستم مانیتور ضربان قلب جدید به همراه سنسورهای دقیق‌تر در اپل واچ سری ۹ و نسل دوم اولترا اشاره می‌کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گورمن در گزارش جدید خود در مورد اپل ادعا کرد این شرکت در اپل واچ سری ۹ و نسل […]

بلومبرگ در گزارش جدید گرمن به وجود یک سیستم مانیتور ضربان قلب جدید به همراه سنسورهای دقیق‌تر در اپل واچ سری ۹ و نسل دوم اولترا اشاره می‌کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گورمن در گزارش جدید خود در مورد اپل ادعا کرد این شرکت در اپل واچ سری ۹ و نسل دوم اپل واچ اولترا از حسگرهای جدیدی با تغییرات مختلف استفاده خواهد کرد. این حسگرها قادر خواهند بود با تمرکز کلی روی سرعت کارایی بهتری را با دقت بیشتر انجام دهند. تغییرات مربوط به این ساعت‌ها نسخه جدید سنسور اپتیکال ضربان قلب مربوط به شرکت اپل است.

در حال حاضر اپل از یک سنسور ضربان قلب اپتیکال مربوط به نسل سوم این شرکت در ساعت‌های سری ۷ و ۸ اپل واچ استفاده میکند.

به گفته گرمن اپل واچ‌های جدید تراشه کاملاً جدیدی نیز از نسل U2 خواهد داشت که از سال ۲۰۱۹ تاکنون اولین نسخه جدید این تراشه محسوب می‌شوند. احتمالاً تراشه جدید باعث بهبود مکان‌یابی این ساعت‌ها شده و می‌تواند در اپ فایند مای نیز بهبودهایی را ایجاد کند. اپل قصد دارد در تمامی نسخه‌های بعدی محصولات اصلی مانند آیفون ۱۵ و ۱۵ پرو نیز از این تراشه استفاده کند. به گفته گرمن نسل دوم ساعت‌های اولترا دارای مواد بازیافتی بیشتری بوده و قرار است برای نخستین بار با رنگ مشکی نیز عرضه شود.

جنس فلز به کار رفته در اپل واچ سری ۹ نیز از نوع ضد زنگ بوده و با چاپ سه بعدی پوشش داده خواهد شد. البته طبق اشاره گرمن بیشترین ارتقای ایجاد شده در اپل واچ امسال به کارگیری پردازنده جدید خواهد بود که پس از سه نسل اکنون تغییر می‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال