با گوشی‌هوشمند 99 دلاری Bluboo C100 آشنا شوید

به نظر شما گوشی‌های هوشمندی که شرکت‌های چینی تولید می‌کنند چه تفاوتی با محصولات شرکت‌هایی همچون سامسونگ دارد؟ در چند سال گذشته، کمپانی‌های مختلف چینی اقدام به تولید گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت و زیبایی کرده‌اند که سبب شده تا بازار تلفن‌های همراه تا حد زیادی از دست بزرگان این صنعت خارج شود. یکی از همین شرکت‌های چینی، Bluboo […]

به نظر شما گوشی‌های هوشمندی که شرکت‌های چینی تولید می‌کنند چه تفاوتی با محصولات شرکت‌هایی همچون سامسونگ دارد؟ در چند سال گذشته، کمپانی‌های مختلف چینی اقدام به تولید گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت و زیبایی کرده‌اند که سبب شده تا بازار تلفن‌های همراه تا حد زیادی از دست بزرگان این صنعت خارج شود.

یکی از همین شرکت‌های چینی، Bluboo نام دارد که به تازگی گوشی جدیدی خود را با نام C100 و با قیمت تنها 99 دلار معرفی کرده است. اما فکر می‌کنید این تلفن ارزان‌قیمت چه امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهد؟

Bluboo C100 metal housing and 4G for $ 99 2

محصول جدید شرکت Bluboo، از شبکه‌ی پرسرعت 4G به صورت کامل پشتیبانی کرده و اندروید 5.1 به صورت پیش‌فرض بر روی آن قرار گرفته است. سازندگان برای این محصول جدید، از صفحه‌نمایشی 5-اینچی با وضوح تصویر 720p و پنل IPS استفاده کرده و در بخش داخلی نیز 1 گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک باتری 2000 میلی‌آمپرساعتی را در کنار یکدیگر قرار داده تا با محصولی فوق‌العاده روبه‌رو باشیم. اما سوالی که وجود دارد این است که آیا شرکت‌هایی همچون سامسونگ، امکاناتی با این قیمت را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند؟

Bluboo C100 از سنسوری 5-مگاپیکسلی برای دوربین پشتی و از سنسوری 2-مگاپیسکلی برای دوربین جلویی خود بهره می‌برد که البته شاید چندان قدرتمند نباشد اما برای محصولی 99 دلاری، کاملا ایده‌آل است. سازندگان اعلام کرده‌اند که C100 در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود و از دو سیم‌کارت نیز به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند. فروش این محصول نیز به صورت جهانی، از روز دوشنبه آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت تنها 99 دلار، از امکانات بسیار بالای این گوشی‌هوشمند بهره‌مند شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال