Bluboo Xtouch؛ اولین گوشی‌هوشمند مجهز به فناوری پرینت 3بعدی

گوشی هوشمند Xtouch شرکت Bluboo، اولین تلفن هوشمند دنیاست که با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی ساخته شده است. در واقع این شرکت از این فناوری به منظور ساخت پنل پشتی دستگاه استفاده کرده است. البته این کمپانی خود اظهار کرده است که بعد از ساختن این قاب، لایه‌ای از جنس نانو کامپوزیت با ظاهری شیشه‌ای […]

گوشی هوشمند Xtouch شرکت Bluboo، اولین تلفن هوشمند دنیاست که با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی ساخته شده است. در واقع این شرکت از این فناوری به منظور ساخت پنل پشتی دستگاه استفاده کرده است. البته این کمپانی خود اظهار کرده است که بعد از ساختن این قاب، لایه‌ای از جنس نانو کامپوزیت با ظاهری شیشه‌ای به همراه افکت‌های بصری بر روی آن قرار داده است. همانطور که در تصاویر پیداست، این بخش از گوشی بسیار انعطاف‌پذیر و در عین حال مقاوم است.

گوشی Xtouch شرکت Bluboo دارای یک نمایشگر 5.0 اینچی با دقت 1080 × 1920 پیکسل به همراه لایه محافظتی گوریلا گلس نسل 3 است. تراشه MT6753 شرکت مدیاتک (شامل هشت هسته در بخش CPU و سه گیگابایت حافظه RAM از نوع LPDDR3) نیز در آن واقع گشته است. علاوه بر آن میزان حافظه داخلی این گوشی برابر 32 گیگابایت بوده که البته این میزان از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی قابل افزایش می‌باشد. دوربین اصلی این گوشی مجهز به سنسور 13 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیکسلی است. ظرفیت باتری گوشی معادل 3050 میلی‌آمپر ساعت بوده و در کنار آن این گوشی بطور پیش‌فرض نسخه 5.1 سیستم عامل لالی‌پاپ را به همراه خواهد داشت.

قیمت خرید گوشی Bluboo Xtouch برابر 149.99 دلار بوده و البته جالب است بدانید که در صورت پیش‌خرید این گوشی، می‌توانید با پرداخت هزینه 99 دلار، در معامله پیش روی خود سود بسیار زیادی را نسبت به قیمت اصلی گوشی به جیب بزنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال