BMW از خودروی جدید 750d xDrive خود پرده برداشت

خودروساز برگ کشور آلمان، شرکت BMW، به صورت رسمی از به کارگیری موتورهای 4 توربوشارژه و 3 لیتری جدید خود برای خودروهای سری 7 خبر داد و اعلام کرد که پرچم‌دار جدید آنها با مجهز شدن به این موتور، تا 5 درصد نسبت به گذشته قدرت بیشتری پیدا نموده و مصرف سوخت آن نیز به […]

خودروساز برگ کشور آلمان، شرکت BMW، به صورت رسمی از به کارگیری موتورهای 4 توربوشارژه و 3 لیتری جدید خود برای خودروهای سری 7 خبر داد و اعلام کرد که پرچم‌دار جدید آنها با مجهز شدن به این موتور، تا 5 درصد نسبت به گذشته قدرت بیشتری پیدا نموده و مصرف سوخت آن نیز به صورت میانگین تا 11 درصد کاهش پیدا کرده است.

باید اشاره داشته باشیم که این موتور، قدرتمندترین موتور 6 سیلندر و دیزلی است که تا کنون برای یک خودروی خانوادگی مورد استفاده قرار گرفته و با داشتن تکنولوژی‌ها و امکانات مختلفی همچون 4 توربوشارژر قدرتمند، می‌تواند نیروی 294 کیلوواتی (400 اسب بخاری) را تواید نماید. همچنین میزان گشتاوری که این موتور قادر به تولید آن می‌باشد، 760 نیوتون بر متر اعلام شده است.

2016_bmw_750d_01

در نسخه‌ی جدید و تقویت‌شده از خودروی قدرتمند 750d xDrive و همینطور مدل LWB (یا Long-WheelBase)، هر دو این خودروها به سیستم xDrive مجهز شده‌اند که قادر خواهد بود تا در کنار سیستم انتقال نیروی 8 دنده، شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت این خودرو را به 4.6 ثانیه برساند. همچنین این موتور جدید باعث شده تا مصرف سوخت این خودرو تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کرده و 750d xDrive در هر 100 کیلومتر، تنها 5.7 لیتر بنزین مصرف کند. نسخه‌ی LWB از این خودرو نیز با مصرف 5.9 لیتر بنزین در هر 100 کیلومتر، عملکرد فوق‌العاده خوبی دارد.

2016_bmw_750d_02

قرار است این خودروهای جدید از ماه ژولای وارد نمایشگاه‌های خودرو کشورهای اروپایی شود و حتی این احتمال نیز وجود دارد که موتور این خودرو در دیگر محصولات این شرکت همچون X5 و X6 M50d مورد استفاده قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال