این‌ها زیباترین کابین‌های خودرو در سال 2016 هستند

به رسم هر ساله، وب‌سایت Wards Auto لیست 10 خودروی لوکس جهان را منتشر می‌سازد و حالا که در اواسط سال 2016 میلادی هستیم، لیست جدید این شرکت که به سال جاری مربوط می‌شود، منتشر شده است. این‌بار منتقدین به جای استفاده از 3 برند، این 10 خودرو را از 6 برند مختلف انتخاب نموده و […]

به رسم هر ساله، وب‌سایت Wards Auto لیست 10 خودروی لوکس جهان را منتشر می‌سازد و حالا که در اواسط سال 2016 میلادی هستیم، لیست جدید این شرکت که به سال جاری مربوط می‌شود، منتشر شده است. این‌بار منتقدین به جای استفاده از 3 برند، این 10 خودرو را از 6 برند مختلف انتخاب نموده و دلیل آن را نیز افزایش پیدا کردن تعداد خودروهای لوکس نسبت به سال گذشته بیان کرده‌اند.

همچنین باید اشاره کنیم که برخی از شرکت‌ها، تنها یک خودروی لوکس را در میان محصولات خود نداشته و همین موضوع کار را برای منتقدان کمی سخت کرده بود. به عنوان مثال شرکت آئودی با داشتن خودروهایی همچون A4 ،A6 ،Q7 ،S7 و TTS، سهم زیادی از مجموع 19 کاندیدای لوکس‌ترین کابین‌ها را داشت. باید اشاره کنیم که در ابتدا تعداد خودروهای پیشنهادی 47 مدل بوده که از میان آنها 19 دستگاه انتخاب و در نهایت لیست 10 خودروی برتر، پیش روی شما قرار گرفته است. همینطور ذکر این نکته نیز لازم است که تنها لوکس بودن خودرو مد نظر نبوده و موارد دیگری همچون ارزش خرید، طراحی، کیفیت ساخت، امنیت، راحتی و … نیز مورد توجه قرار داشته‌اند.

2016-audi-tts-roadster-front-interior

Audi TTS 2016

شاید اگر بخواهیم لیست 10 خودرو زیبا را از آخر به اول در نظر بگیریم، بتوانیم Audi TTS 2016 را یکی از زیباترین خودروهای لوکس و زیبا در نظر بگیری که سیستم سرگرمی آن بیش از هر چیز دیگری مورد توجه منتقدین قرار داشته است. یکی از مواردی که باعث شده تا کابین Audi TTS 2016 در این لیست قرار بگیرد، “کابین خلبان مجازی” آن باشد، موردی که باعث شده تا در این با وجود صفحه‌نمایش‌های متعدد، راننده علاوه بر تجربه‌ی محیطی کاملا لوکس، از امکانات و فضای اسپرت این خودرو نیز بهره‌مند شود.

2016-BMW-750i-xDrive-cockpit

BMW 7 Series 2016

وجود سیستم‌های الکترونیکی متعدد و البته جادویی در پرچم‌دار شرکت BMW باعث شده تا بخواهیم نام این خودرو را در لیست 10 کابین زیبای سال 2016 جای دهیم. علاوه بر این، تکنولوژی‌های جدیدی در این خودرو به کار گرفته شده که می‌تواند تجربه‌ی رانندگی کردن را بهبود بخشد. سیستم iDrive نیز حالا با پشتیبانی از حرکات دست، امکانات بسیار زیاد و جذابی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد که شاید همین موضوع بتواند یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این خودرو به حساب بیاید.

2017-Cadillac-XT5-cockpit-1

Cadillac XT5 2017

نسل جدید خودروی XT5 شرکت کادیلاک امتیاز بسیار بالایی را در زمینه‌ی خودروهای لوکس و با کیفیت ساخت بالا دریافت کرده است. وب‌سایت Wards Auto بر روی نقاط پر رنگ این خودرو همچون استفاده از چوب بلسان بنفش، چرمی آنیلین و میکروجیر تاکید زیادی داشته، در حالی که این تمام امکانات فوق‌العاده این خودرو نبوده و دوربین پشتی خودرو نیز منتقدین را شگفت‌زده کرده است.

علاوه بر این Wards Auto رابط کاربری بسیار جذاب سیستم سرگرمی این خودرو را یکی از نقاط قوت آن اعلام کرده و اذعان داشته که این بخش از خودرو بدون هیچ عیب و نقصی طراحی شده است.

2016-Chevrolet-Camaro-SS-cockpit

Chevrolet Camaro SS 2016

اگر به لیست 10 کابین برتر خودروها که توسط دیگر وب‌سایت‌ها منتشر می‌شود نیز دقت کنید، می‌توانید این خودرو را در تمام این لیست‌ها مشاهده کنید. حتی باید بگوییم که به خاطر امکانات جدید و استانداردهای بسیار خوبی که در این خودروی جدید به کار گرفته شده، وب‌سایت Motor Trend، نسل جدید خودروی شورلت کامارو را به عنوان بهترین کابین سال 2016 انتخاب کرده است.

2017-Chrysler-Pacifica-Limited-interior

Chrysler Pacifica 2017

نسل جدید مینی‌ون Pacifica با نبوغ بسیار بالایی طراحی شده و مهندسین شرکت کرایسلر تلاش زیادی برای افزایش فضای داخلی خودرو در کنار استفاده از مواد بسیار با کیفیت داشته‌اند. منتقدین وب‌سایت Wards Auto زمانی که راحتی این خودرو را تجربه کرده بودند، از این مورد متحیر شده و تصور نمی‌کردند خودرویی با 3 ردیف صندلی می‌تواند تا این اندازه راحت باشد. یکی از موارد برجسته در رابطه با این خودرو نیز به کارگیری صندلی‌های Stow ‘n Go برای Pacifica می‌باشد که باعث شده تا میزان راحتی این خودرو بیش از پیش تضمین گردد.

2016-Honda-Civic-Touring-interior

Honda Civic 2016

شاید تصور نکنید که یک خودرو از آسیای شرقی بتواند در این لیست قرار بگیرد، اما خودروی شرکت ژآپنی هوندا یعنی سیویک، موفق شده تا به خاطر کابین بسیار زیبایی که دارد، به عنوان یکی از 10 کابین خودروی سال 2016 مورد توجه باشد. نسل دهم از این خودرو با داشتن امکانات بسیار خوب در بخش داخلی نیز می‌تواند به عنوان یکی از لوکس‌ترین خودروهای این لیست نیز در نظر گرفته شود، پس نباید تصور کنید با خودرویی معمولی از سوی چشم‌بادامی‌ها روبه‌رو هستید.

صندلی‌های بسیار راحت با طرحی زیبا، به کارگیری مواد بسیار مرغوب در داشبورد خودرو و سیستم صوتی فوق‌العاده پیشرفته با وجود 10 اسپیکر قدرتمند، از موارد مهمی هستند که در مورد این خودرو می‌توانیم به آن اشاره داشته باشیم.

2016-Lexus-RX-450h-interior

Lexus RX 2016

پس از گذشت 20 سال از معرفی اولین نسل از خودروی RX شرکت لکسوس، این خودرو هنوز هم جزو لوکس‌ترین و البته زیباترین خودروهای دنیای در نظر گرفته می‌شود که همیشه در بخش طراحی داخلی، موفق بوده است. نویسندگان Wards Auto طراحی داخلی این خودرو را “بی عیب و نقص” خوانده و صندلی‌های بسیار راحت این خودرو نیز از ویژگی‌های برجسته‌ی این خودرو اعلام کرده‌اند.

2016-Mercedes-Benz-GLC-Class-4Matic-interior-view

Mercedes-Benz GLC 2016

امکان ندازد که بخواهیم در مورد زیباترین کابین‌های خودروها صحبت کنیم و نامی از مرسدس‌بنز نیاوریم. در این بخش سازندگان مدل‌های مختلفی همچون سری S، سری C و یا سری E را پیش روی کاربران قرار داده‌اند، اما در نهایت نسل جدید خودروی GLC انتخاب شده است. دلیل این انتخاب نیز چیزی نبوده جز امکانات بسیار بالا، تکنولوژی‌های پیشرفته و صندلی‌های بسیار راحت با قیمتی بسیار پایین‌تر نسبت به دیگر خودروها و مدل‌ها.

2016-Nissan-Maxima-Platinum-cockpit

Nissan Maxima 2016

نسل جدید خودروی چهار در و اسپرت ماکسیما با داشتن امکانات بسیار بالا و البته طراحی فوق‌العاده زیبای بخش داخلی، در لیست 10 کابین برتر سال 2016 قرار گرفته است. استفاده از مواد دست‌ساز در بخش داخلی و ریزه‌کاری‌های متعدد، باعث شده تا مناظر فوق‌العاده‌ای در بخش داخلی وجود داشته باشد. استفاده از رنگ “کروم مایع” برای داشبورد خودرو در کنار چرم‌های آلکانترا و طرح‌های الماسی‌شکل برای صندلی‌ها، از جمله موارد پر رنگ در این خودرو هستند که می‌توانیم به آنها اشاره داشته باشیم.

2016-Volvo-XC90-T6-AWD-Inscription-cockpit

Volvo XC90 2016

نسل جدید خودروی XC90 که به عنوان زیباترین کابین سال 2016 در بخش خودروهای شاسی‌بلند (SUV) وب‌سایت Motor Trend قرار گرفت، حالا عنوان زیباترین کابین سال 2016 از نگاه سایت Wards Auto را به دست آورده است.

استفاده از چوب گردو در بخش داخلی در کنار اسپیکرهای بسیار قدرتمند و زیبا، جعبه‌دنده زیبا و الگوی جذاب بخش داخلی، باعث شده تا این خودرو یکی از زیباترین کابین‌هایی باشد که می‌توانید این روزها به دنبال آن باشید.

نظر شما در مورد انتخاب‌های وب‌سایت Wards Auto چیست؟ تصور می‌کنید که انتخاب‌های بیشتر و بهتری می‌توانستند وجود داشته باشند که در این لیست دیده نمی‌شود؟ فراموش نکنید که هدف از معرفی این کابین‌ها، اعلام لیست لوکس‌ترین خودروهای دنیا نبوده، بلکه زیباترین کابین‌هایی که در سال 2016 معرفی شده‌اند، در این لیست با یکدیگر رقابت داشته‌اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال