با سیستم جدید BMW ConnectedDrive دیگر نگران جای پارک خودروی خود نباشید!

حتما برای شما نیز پیش آمده که بخواهید خودروی خود را در یک مکان نسبتا شلوغ پارک کنید ولی به دلیل وجود تعداد زیاد خودروها، نمی‌توانید خودروی خود را در محلی مناسب پارک کنید و شاید چندین دقیقه مجبور باشید که به دنبال جای پارک بگردید. حتی شاید یکی از دلایلی که بسیاری از افراد […]

حتما برای شما نیز پیش آمده که بخواهید خودروی خود را در یک مکان نسبتا شلوغ پارک کنید ولی به دلیل وجود تعداد زیاد خودروها، نمی‌توانید خودروی خود را در محلی مناسب پارک کنید و شاید چندین دقیقه مجبور باشید که به دنبال جای پارک بگردید. حتی شاید یکی از دلایلی که بسیاری از افراد از خودروهای شخصی استفاده نمی‌کنند، نگرانی در مورد جای پارک خودرو باشد.

همین موضوع باعث شده تا کمپانی آلمانی ب‌ام‌و، یک سیستم جدید را برای خودروهای خود معرفی کند که BMW ConnectedDrive نام داشته و رانندگان به کمک آن می‌توانند در نزدیکی خود، به دنبال جای پارک باشند. البته این سیستم هنوز در مراحل آزمایشی به سر می‌برد و هنوز آماده‌ی استفاده نشده ولی نتایج به دست آمده تا کنون، رضایت‌بخش بوده است.

کمپانی ب‌ام‌و از اولین شرکت‌هایی است که در زمینه‌ی تکنولوژی‌های داخلی خودروها تلاش زیادی دارد و پس از معرفی سیستم‌هایی همچون ChargeNow و ParkNow، حالا این شرکت به همراه کمپانی INRIX بر روی توسعه‌ی سیستمی برای پیدا کردن جای پارک کار می‌کند و به زودی نیز عملکرد آن، در خودروی BMW i3 نمایش داده خواهد شد.

اگر علاقه‌مند هستید بیشتر در مورد سیستم BMW ConnectedDrive بدانید، می‌توانید سری به سایت ب‌ام‌و بزنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال