BMW حالا اولین سیستم اضطراری هوشمند را برای موتورسیکلت‌ها دارد

با اینکه بسیاری از خودروها و کامیون‌ها این روزها به سیستم اضطراری هوشمند مجهز شده‌اند اما هیچ سیستم کمکی برای موتورسیکلت‌ها طراحی نشده است و شاید به کمک نیاز داشتن در فاصله‌های زیاد و در شرایطی که نتوانید به جایی یا کسی دسترسی داشته باشید، ترسناک باشد. اما حالا شرکت BMW مفتخر است تا اولین […]

با اینکه بسیاری از خودروها و کامیون‌ها این روزها به سیستم اضطراری هوشمند مجهز شده‌اند اما هیچ سیستم کمکی برای موتورسیکلت‌ها طراحی نشده است و شاید به کمک نیاز داشتن در فاصله‌های زیاد و در شرایطی که نتوانید به جایی یا کسی دسترسی داشته باشید، ترسناک باشد.

اما حالا شرکت BMW مفتخر است تا اولین سیستم اضطراری هوشمند مخصوص موتورسیکلت‌ها را با نام Intelligent Emergency Call معرفی کرده و خیال کاربران این وسیله‌ی دو چرخ را از بابت امنیت خود آسوده نماید. این امکان برای کاربران وجود دارد که بخواهند این سیستم را به صورت خودکار فعال کنند اما زمانی می‌توانید شگفت‌زده شوید که پاسخ‌های خودکار این سیستم هوشمند را مشاهده کنید.

سیستم هوشمند IEC نه تنها قادر خواهد بود تا به هنگام تا به هنگام تصادفات و یا خراب شدن موتورسیکلت شما، اطلاعاتتان را ارسال نماید، بلکه می‌تواند میزان شدت تصادف و یا خطر را نیز گزارش کند. به عنوان مثال اگر موتورسواران تصادفی شدید داشته باشند، این سیستم به سرعت درخواست کمک می‌کند و اگر حادثه‌ای که برای شما رخ داده چندان خطرناک نباشد، امکان متوقف کردن درخواست کمک نیز برای کاربران وجود خواهد داشت. حتی اگر امکان این باشد که موقعیت جغرافیایی شما نیز قابل شناسایی باشد، این مورد نیز برای هر چه کامل‌تر بودن اطلاعات ارسال خواهد شد.

این‌طور که این خودروساز آلمانی اعلام کرده، سیستم هوشمند IEC به این زودی‌ها وارد تمام کشورها نخواهد شد و سازندگان قصد دارند آن را ابتدای سال 2017 در کشور آلمان آزمایش کرده و پس از مدت کوتاهی نیز آن را وارد دیگر کشورهای اروپایی نمایند. البته هنوز سخنی در مورد ورود این تکنولوژی به دیگر کشورها نیز منتشر نشده اما می‌توانیم حالا که BMW این سیستم هوشمند اضطراری را معرفی نموده، شاهد معرفی شدن سیستمی مشابه از دیگر تولیدکنندگان موتورسیکلت‌ها باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال