BMW قصد دارد هوشمندترین خودروی جهان را بسازد!

کمپانی آلمانی BMW که بدون شک همه‌ی شما با این شرکت بزرگ آشنا هستید، یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان جهان است که در تولید محصولات لوکس و اسپرت شهرت زیادی دارد. پس از معرفی کردن خودروهای هوشمند i5 و i7 توسط این شرکت، حالا مدیران BMW به دنبال آینده‌ای روشن‌تر و بزرگ‌تر برای شرکت خود بوده […]

کمپانی آلمانی BMW که بدون شک همه‌ی شما با این شرکت بزرگ آشنا هستید، یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان جهان است که در تولید محصولات لوکس و اسپرت شهرت زیادی دارد. پس از معرفی کردن خودروهای هوشمند i5 و i7 توسط این شرکت، حالا مدیران BMW به دنبال آینده‌ای روشن‌تر و بزرگ‌تر برای شرکت خود بوده و قصد دارند بخش خودروهای هوشمند خود را همانند آزمایش‌های معروف تونل باد خود، به سطحی بالاتر از وضع فعلی برسانند.

آینده‌ای که مدیران BMW از آن صحبت می‌کنند پیرامون سرعت و قدرت خودرو نیست، بلکه تکنولوژی و هوش مصنوعی حرف اول را می‌زند. همچنین آنها می‌خواهند از یک شرکت دیگر برای کمک کردن و پیشبرد اهداف کمک بگیرند، همانند کاری که شرکت اپل انجام داده و با شرکت فاکس‌کان همکاری دارد. به همین جهت باید در آینده شاهد تلاش BMW برای معرفی هوشمندترین خودروی جهان باشیم.

هر چه قدر هم که شرکت BMW مهندسینی توانمند داشته باشد، باز هم یک خودروساز است و نمی‌تواند در زمینه‌های مختلف تکنولوژی و نرم‌افزاری با شرکت‌های بزرگ رقابت کند. به همین جهت مدیران این شرکت به دنبال جذب نیرو در زمینه‌ی نرم‌افزاری بوده و می‌خواهند در زمینه‌ی تکنولوژی، سیستم‌های ابری و هوش مصنوعی با شرکت‌هایی که در این زمینه توانایی بالایی دارند، همکاری نمایند. البته این موضوع با برنامه‌های خاص مدیران این شرکت همراه بوده و آنها تنها با شرکت‌هایی همکاری خواهند داشت که مطمئن هستند خود قادر به تولید خودروهای هوشمند نیستند.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد آینده برنامه‌های این شرکت منتشر نشده و حتی مشخص نیست که این پروژه چگونه پیش خواهد رفت، اما باید در آینده نزدیک شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در این زمینه باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال