خودروی لوکس و خودران BMW در سال 2021 رونمایی خواهد شد

طی جلسه‌ای که سهام‌داران شرکت BMW داشتند، هارالد کروگر، مدیر عامل این شرکت اذعان داشت که طراحی خودرو‌های لوکس و خودران آینده این شرکت بر پایه خودروی i8 خواهند بود. خودروهای الکتریکی این شرکت قرار است با نام i Next شناخته شده و در سال 2021 به طور رسمی وارد بازارهای فروش جهانی شوند. با شنیدن این […]

طی جلسه‌ای که سهام‌داران شرکت BMW داشتند، هارالد کروگر، مدیر عامل این شرکت اذعان داشت که طراحی خودرو‌های لوکس و خودران آینده این شرکت بر پایه خودروی i8 خواهند بود. خودروهای الکتریکی این شرکت قرار است با نام i Next شناخته شده و در سال 2021 به طور رسمی وارد بازارهای فروش جهانی شوند. با شنیدن این خبرها و اطلاعات به این نتیجه خواهیم رسید که حداقل تا سال 2020 از مزایای خودرو‌های خودران برخوردار نخواهیم شد.

کروگر در ادامه این جلسه این طور اضافه کرد که: “در سال 2018 این شرکت از خودروی جدیدی با نام BMW i8 Roadster رونمایی به عمل خواهد آورد. از طرفی در سال 2021 این پروژه با نام BMW i Next ادامه پیدا خواهد کرد. این خودروی جدید در آن زمان از تجربه رانندگی نوآورانه‌ای به همراه ویژگی خودران بودن خودرو، اتصالات دیجیتالی، طراحی بسیار سبک، ظاهر شیک داخل بدنه و دیگر موارد این چنینی برخوردار خواهد بود. درنهایت این خودرو، نسل جدیدی از دستگاه‌های الکتریکی-حرکتی خواهند بود.”

شرکت بی‌ام‌دبلیو هم اینک در حال استفاده از نام “Next” بر روی پروژه خودروی آینده خود است. خودروی Vision Next 100 که تصویر آن را در بخش بالایی صفحه مشاهده می‌کنید، نسخه اولیه از ایده‌ای است که از بسیاری از قابلیت‌های ذکر شده توسط مدیر عامل این شرکت در این جلسه برخوردار خواهد بود. اما در نهایت این که به چه میزان خودرو‌های سری i Next این شرکت به این خودروی شباهت داشته باشند، هنوز در حد یک راز است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال