ادعای فروشگاه‌های برزیل مبنی بر هک پلی استیشن 4

به گزارش سایت پرتغالی UOL Jogos فروشگاه‌های برزیل در حال فروش بازی‌های هک شده‌ی پلی استیشن 4 هستند. مشتریان این کشور برای این که بازی‌های کپی را دریافت کنند باید کنسول خود را به مغازه برده و از آن جا بازی برایشان کپی می‌شود. مغازه‌داران کشور برزیل برای این کار یک سخت افزار خاصی را وارد کنسول […]

به گزارش سایت پرتغالی UOL Jogos فروشگاه‌های برزیل در حال فروش بازی‌های هک شده‌ی پلی استیشن 4 هستند. مشتریان این کشور برای این که بازی‌های کپی را دریافت کنند باید کنسول خود را به مغازه برده و از آن جا بازی برایشان کپی می‌شود.

مغازه‌داران کشور برزیل برای این کار یک سخت افزار خاصی را وارد کنسول می‌کنند و البته پلمپ گارانتی شرکت را نیز از بین می‌برند. بعد از کپی شدن بازی مورد نظر این سخت افزار نیز از کنسول جدا شده و به راحتی کاربر می‌تواند از بازی استفاده کند. تنها اثری که از این سخت افزار بر روی کنسول می‌ماند ساخت یک یوزر جدید می‌باشد.

این سایت موفق شده تا 10 بازی را از این طرح خریداری نماید و تنها کمتر از 10 دلار هزینه کند در حالیکه اگر همین 10 بازی در کشور برزیل خریداری شود مبلغی بیش از 560 دلار باید هزینه شود. این هک می‌تواند پیشنهدا بسیار وسوسه کننده‌ای برای کاربران کشور برزیل باشد.

هنوز اطلاعات زیادی از نحوه‌ی این هک به دست سایت‌های مربوطه نرسیده و زمان مشخص کننده‌ی صحیح بودن این خبر می‌باشد. به هر حال این روش قطعا با روش شیرینگ که سونی از آن نام برده بسیار تفاوت دارد. باید دید آیا سونی در به روز رسانی‌های بعدی خود جلوی این روش جدید می‌گیرد یا هنوز خود سونی هم متوجه روش هک نشده است.

سایت UOL Jogos با سونی در مورد این هک در تماس بوده و حتی پلی استیشن هک شده‌ی خود را نیز پیشنهاد داده است اما هنوز سونی به این سایت جوابی نداده است. به نظر شما این خبر صحت دارد و پلی استیشن 4 نهایتا هک شده؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال