Calc+ یک ماشین حساب جدید و قدرتمند برای اندروید

Calc+ در کنار طراحی بسیار زیبا و فلت، می تواند تمام کارهای ماشین حساب فعلی شما را انجام دهد. این برنامه به شما اجازه می دهد عناصر یک معادله را لمس کنید و آن ها را تغییر دهید. این برنامه اطلاعات قبلی شما را برای استفاده در مسائل جدید، ذخیره می کند و همچنین این امکان را به […]

Calc+ در کنار طراحی بسیار زیبا و فلت، می تواند تمام کارهای ماشین حساب فعلی شما را انجام دهد. این برنامه به شما اجازه می دهد عناصر یک معادله را لمس کنید و آن ها را تغییر دهید. این برنامه اطلاعات قبلی شما را برای استفاده در مسائل جدید، ذخیره می کند و همچنین این امکان را به شما می دهد که به آسانی نتایج را به اشتراک بگذارید.

رابط کاربری زیبای آن به شما اجازه می دهد اعداد را با علامت های ضرب و جمع و … محاسبه کنید و هر محاسبه را در یک خط نشان می دهد. بنابراین شما می توانید پیشرفت خود را به راحتی دنبال کنید، و به علاوه با امکان ویرایش، از نتایج قبلی مجددا استفاده کنید. زمانی که شما اعداد یا علامت ها را ویرایش می کنید، نتایج به طور خودکار آپدیت می شوند. علاوه بر این، فونت ها و تم های زیادی برای انتخاب وجود دارند که برای مثال در زیر می توانید تم اندروید L را برای این ماشین حساب زیبا مشاهده کنید.

لینک دانلود: Download

gdd

gf

rtr

tr

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال