هوش مصنوعی می تواند مقدار خسارات به وجود آمده در تصادفات را محاسبه کند

محققان در یک شرکت بیمه در استرالیا برای محاسبه دقیق میزان خسارت وارد شده در اثر تصادف از هوش مصنوعی استفاده کردند. به این ترتیب محاسبات سریع تر بوده و احتمال کلاهبرداری نیز وجود ندارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت‌بیمه آی ای جی در استرالیا برای محاسبه سریع تر خسارات از […]

محققان در یک شرکت بیمه در استرالیا برای محاسبه دقیق میزان خسارت وارد شده در اثر تصادف از هوش مصنوعی استفاده کردند. به این ترتیب محاسبات سریع تر بوده و احتمال کلاهبرداری نیز وجود ندارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت‌بیمه آی ای جی در استرالیا برای محاسبه سریع تر خسارات از هوش مصنوعی کمک گرفته است. داده‌های مورد نیاز به هوش مصنوعی کمک خواهد کرد تا بتواند میزان خسارات وارده را محاسبه کند. همچنین ضرورت اعزام خودرو به تعمیرگاه نیز از طریق هوش مصنوعی مشخص خواهد شد. این موضوع به شرکت‌های بیمه کمک خواهد کرد تا احتمال فریب و کلاهبرداری را به صفر برسانند. از دیگر مزیت های استفاده از هوش مصنوعی افزایش سرعت تخمین خسارات و پرداخت مبلغ به مالکان خودروها است.

پیش از این زمان صرف شده برای رسیدن به مبلغ بیمه حدود سه هفته بوده است. اما اکنون با توجه به سرعت تخمین خسارات این مدت به چند روز کاهش پیدا کرده است. از طرفی مالکان خودرو نیز با توجه به شفافیت و تسریع روند پرداخت ها نگرانی کمتری خواهند داشت. طی آزمایشات انجام شده دقت این سیستم در حدود ۹۰ درصد برآورد شده است. همچنین احتمال می‌رود در آینده این سیستم بتواند الگوهای تازه ای را در روند کار شرکت‌های بیمه به وجود آورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال