ربات گربه ای؛ طراحی خاص با کاربردهای فراوان

ربات گربه ای ربات جدیدی است که به تازگی به بازار عرضه شده و کاربرهای مختلفی نیز دارد. MarsCat یک ربات هوشمند است که میتواند مانند یک گربه خانگی جنب و جوش داشته باشد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک‌نیوز، این ربات گربه نما مجهز به 6 سنسور لمسی خازنی بوده که به لمس حساس […]

ربات گربه ای ربات جدیدی است که به تازگی به بازار عرضه شده و کاربرهای مختلفی نیز دارد. MarsCat یک ربات هوشمند است که میتواند مانند یک گربه خانگی جنب و جوش داشته باشد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک‌نیوز، این ربات گربه نما مجهز به 6 سنسور لمسی خازنی بوده که به لمس حساس است. وقتی چانه آن را لمس مسکنید مانند گربه های واقعی عکس العمل نشان میدهد. درون بینی این ربات یک دوربین 5 مگاپیکسلی قرار دارد. باتری آن نیز در صورت خوابیدن و یا نشستن تا 5 ساعت کار میکند.

این ربات گربه ای قادر است تا 20 کلمه را تشخیص دهد. نسبت به محبت و نوازش عکس العمل نشان میدهد و مانندآنها پاها را دراز کرده و ایجاد تعامل با آن بسیار راحت است. این ربات با الهام از یک گربه واقعی ساخته شده بطوریکه با وجود نداشتن دفع، قادر است مدفدع خود را پنهان کند. حرکات دیگری مانند دویدن، خوابیدن، نشستن و کشش ایجاد کردن در بدن نیز توسط این ربات انجام میشود.

این ربات بسیار احساسی است و میتواند عکس العمل هایی نظیر اشتیاق، کناره‌گیری و یا بی محلی را با توجه به عمل صاحبش انجام دهد. ویژگی دیگر این رباط منع باز بودن آن است یعنی صاحب آن میتواند بطور دلخواه آن را برنامه ریزی کند. شرکت تولید کننده این ربات با هدف سرگرمی آن را تولید کرده و قصد دارد با جذب سرمایه آن را به تولید انبوه نیز برساند. قیمت این ربات  گربه ای 1299 دلار تعیین شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال