مدیرعامل تلگرام ارزش دارایی‌های دیجیتالی این شبکه اجتماعی را ۲۷ برابر نسبت به ۹ ماه قبل اعلام کرد

به گفته مدیرعامل تلگرام از ۹ ماه پیش تاکنون ارزش دارایی‌های دیجیتالی در این پیام رسان از جمله نام‌های کاربری حدود ۲۷ برابر اضافه شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تلگرام سال گذشته امکان خرید و فروش نام‌های کاربری را از طریق این پلتفرم آزاد کرده بود. این پروژه با هدف […]

به گفته مدیرعامل تلگرام از ۹ ماه پیش تاکنون ارزش دارایی‌های دیجیتالی در این پیام رسان از جمله نام‌های کاربری حدود ۲۷ برابر اضافه شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تلگرام سال گذشته امکان خرید و فروش نام‌های کاربری را از طریق این پلتفرم آزاد کرده بود. این پروژه با هدف حراج نام‌های کاربری در تلگرام توانست در بین کاربران به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند. در این پروژه در مجموع میزان دارایی‌های دیجیتالی به حراج گذاشته شده به ۱۲۰ میلیون دلار رسید.

طبق اعلام تلگرام در ۹ ماه اخیر ارزش این دارایی‌ها از جمله شماره‌های ناشناس حدود ۲۷ برابر بیشتر شده است. این پروژه نشان داد تلگرام می‌تواند پتانسیل موفقیت در فناوری وب ۳ را نیز داشته باشد.

پاول دورف بنیانگذار تلگرام در بیانیه اخیر خود اعلام کرد این پیام رسان قصد دارد اکنون به صورت حرفه‌ای به استقبال فناوری بلاک چین برود. دورف قصد دارد طی همکاری با توسعه دهندگان تن کیف پول Ton Wallet را با نام مینی اپلیکیشن و به عنوان زیر مجموعه تلگرام به آن اضافه کند. طبق اعلام مدیرعامل تلگرام طی ماه‌های آبان و آذر احتمالاً این کیف پول به پیام رسان تلگرام همانند گزینه جدید در بخش تنظیمات اضافه می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال