مدیرعامل واتساپ ادعای دورف را بی اساس خواند

پس از صحبت های دورف در مورد ناامن بودن پلتفرم واتساپ اکنون مدیر عامل واتساپ نیز این ادعا را بی جواب نگذاشت و اعلام کرد اظهارات دورف بی اساس است و این اطلاعات اشتباه با هدف تبلیغ تلگرام در اختیار مخاطبین قرار گرفته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیرعامل واتساپ نسبت […]

پس از صحبت های دورف در مورد ناامن بودن پلتفرم واتساپ اکنون مدیر عامل واتساپ نیز این ادعا را بی جواب نگذاشت و اعلام کرد اظهارات دورف بی اساس است و این اطلاعات اشتباه با هدف تبلیغ تلگرام در اختیار مخاطبین قرار گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیرعامل واتساپ نسبت به سخنان هفته پیش پاول دورف واکنش نشان داد. وی اظهار کرد دورف برای تبلیغ تلگرام این اطلاعات بی اساس را در اختیار کاربران قرار داده است. هفته گذشته دورف مدیرعامل تلگرام اعلام کرد واتساپ یک پیام رسان ناامن است و کاربران استفاده کننده از آن باید برای حفظ اطلاعات شخصی خود از آن استفاده نکنند. اکنون مدیرعامل واتساپ نیز این شعار نظر را بی جواب نگذاشت و طی توئیتی آن را پاسخ داد.

در این مورد مدیرعامل واتساپ رمز گذاری سراسری را مورد توجه قرار می دهد. قابلیتی که حتی بصورت پیش فرض در تلگرام قرار ندارد. در واقع نوعی ضعف برای این پیام رسان محسوب میشود.

مدیر عامل واتساپ در این بازه گفته است: من برای کارهای خصوصی از تلگرام استفاده نمیکنم زیرا دارای رمزنگاری سرتاسری نیست و همچنین نمی توان آن را برای گروهها فعال کرد. این موضوع بدان معنی است که تلگرام نسخه ای از پیام های کاربران را در اختیار دارد و این موضوع مرا نگران می‌کند.

مدیر عامل واتساپ تاکید می کند که دورف این سخنان را تنها برای رشد برنامه خود یعنی تلگرام به زبان آورده است. در حالیکه این برنامه تاکتیک نادرستی را بعنوان تقویت و رشد خود در نظر گرفته است. در حالی که پیش از این دورف نیز موضوع رمزنگاری سرتاسری را تنها تبلیغاتی برای پیام رسان واتساپ عنوان کرده است. زیرا آنها برای پشتیبان گیری از سرویس هایی مانند گوگل کلاد و یا آیکلاد استفاده می کنند و این موضوع رمزگذاری مورد نظر را بی اثر می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال