درآمد 871 میلیونی بازی ِClash Of Clans برای تولیدکنندگان این بازی

بازی Clash Of Clans این روزها در میان کاربران گوشی‌های‌هوشمند بسیار محبوب شده و ممکن است شما این بازی را بارها و بارها در گوشی‌های دوستان خود یا تبلیغات مختلف دیده باشد. شاید در نگاه اول تمایل زیادی به انجام این بازی نداشته باشید اما باید بدانید که توسعه دهندگان این بازی، استودیوی Supercell، موفق به […]

بازی Clash Of Clans این روزها در میان کاربران گوشی‌های‌هوشمند بسیار محبوب شده و ممکن است شما این بازی را بارها و بارها در گوشی‌های دوستان خود یا تبلیغات مختلف دیده باشد. شاید در نگاه اول تمایل زیادی به انجام این بازی نداشته باشید اما باید بدانید که توسعه دهندگان این بازی، استودیوی Supercell، موفق به کسب درآمد 871 میلیونی از بازی کلش آو کلنز شده است.

این آمار در حالی منتشر شده که نوکیا یکی از معتبرترین شرکت‌های تولیید کننده‌ی گوشی در زمان خود که شرکتی فنلاندی نیز به حساب می‌آید تنها موفق به کسب درآمد 92 میلیون یوریی شده بود. بنابراین سوپرسل، تولیدکننده‌ی بازی کلش آو کلنز حدود 10 برابر درآمد بیشتری نسبت به نوکیا داشته است.

شرکت سوپرسل در کشور خود نیز با توجه به آمار منتشر شده به عنوان پردرآمدترین شرکت لحاظ می‌شود. به طور عادی بانک‌ها و موسسات بیمه باید به عنوان پردرآمدترین شرکت‌ها لقب بگیرند اما به خاطر این که سوپرسل دارای درآمد بین‌المللی شده و دیگر شرکت‌ها درآمدشان محدود به کشور فنلاند است، سوپرسل توانسته این لقب را از آن خود کند.

به نظر می‌رسد شرکت سوپرسل توانسته تاج پادشاهی را از شرکت King، سازنده بازی محبوب Candy Crush، تصاحب کند. شرکت King در سال گذشته اعلام کرد که توانسته به درآمدی 1.3 میلیارد دلاری برسد و 633 هزار دلار در روز کسب کند. البته این شرکت به تازگی توسط شرکت اکتیویژن خریداری شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال