قابلیت Communities و ارتباط تصویری ۳۲ نفره در واتساپ برای عموم عرضه شد

کاربران با استفاده از بروز سانی جدید واتساپ می توانند از قابلیت های مانند Communities، چت ویدیویی ۳۲ نفره استفاده کنند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، واتساپ در نسخه جدید خود قابلیت های دیگری را برای کاربران در نظر گرفته است. قابلیت Communities اوایل امسال و توسط زاکربرگ معرفی شده بود. این […]

کاربران با استفاده از بروز سانی جدید واتساپ می توانند از قابلیت های مانند Communities، چت ویدیویی ۳۲ نفره استفاده کنند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، واتساپ در نسخه جدید خود قابلیت های دیگری را برای کاربران در نظر گرفته است.

قابلیت Communities اوایل امسال و توسط زاکربرگ معرفی شده بود. این ویژگی که تاکنون بصورت آزمایشی توسط برخی کاربران مورد استفاده قرار گرفته بود اکنون بصورت عمومی عرضه شده است. دیگر قابلیت نسخه جدید امکان برقراری تماس ویدیویی بصورت گروهی است که بر اساس آن می توان حداکثر با ۳۲ نفر تماس تصویری برقرار کرد.

پیش از این کاربران تنها قادر به برقراری تماس های صوتی ۳۲ نفره بودند. اما اکنون این قابلیت بصورت تماس ویدیویی با ۳۲ نفر به واتساپ اضافه شده است. بدین ترتیب این شبکه اجتماعی در کنار برنامه های مانند زوم و تیمز و Meet قرار می‌گیرد.

قابلیت Communities به کاربر اجازه می دهد تا بتواند گروه های کوچکتر در انجمن ها ایجاد کند. با استفاده از آن حتی می توان بین گروه ها جابجا شد. مدیران آن نیز با دسترسی به ابزارهایی امکان مدیریت آنها را خواهند داشت. این ابزار ها شامل پخش پیام ها و اطلاعیه ها خواهند بود. انجمن های واتساپ نیز بصورت رمزنگاری شده خواهند بود و دارای امنیت بالا هستند.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال