به‎روزرسانی کورتانا برای iOS ظاهر و قابلیت‎های جدیدی به همراه می‎آورد

اگر جزو مالکین گوشی آیفون باشید، احتمالا با محدودیت‎های متعدد دستیار صوتی اپل یعنی سیری آشنا هستید. دستیارهای مجازی دیگر زمانی که بحث استفاده‎ی آسان و عملکرد پیش کشیده می‎شود به مراتب از هوش‎مصنوعی اپل بهتر هستند و یکی از بهترین دستیاران دیجیتال دنیای موبایل یعنی اپلیکیشن کورتانا برای iOS با ظاهری جدید به‎روزرسانی شده […]

اگر جزو مالکین گوشی آیفون باشید، احتمالا با محدودیت‎های متعدد دستیار صوتی اپل یعنی سیری آشنا هستید. دستیارهای مجازی دیگر زمانی که بحث استفاده‎ی آسان و عملکرد پیش کشیده می‎شود به مراتب از هوش‎مصنوعی اپل بهتر هستند و یکی از بهترین دستیاران دیجیتال دنیای موبایل یعنی اپلیکیشن کورتانا برای iOS با ظاهری جدید به‎روزرسانی شده است.

مایکروسافت رسما 20 اسفندماه آخرین آپدیت خود را برای اپلیکیشن iOS کورتانا عرضه کرده و علاوه بر تازه‎سازی ظاهر آن، قابلیت‎های متعدد جدیدی به آن اضافه شده است. اولین نکته‎ای که در نگاه به این اپلیکیشن به نظر می‎آید طراحی تازه آن است. قابلیت‎های اصلی این اپلیکیشن همانند با سابق حفظ شده ولی این اپ ظاهر بسیار شیک‎تر و مدر‎ن‎تری به دست آورده است.

تمامی تغییراتی که این آپگرید با خود به همراه دارد در قلب این اپلیکیشن است تا عملکرد آن به نسبت گذشته بسیار روان‎تر باشد و کاربر هم‎چنین کارت‎هایی را بر روی صفحه‎ی هوم خود خواهد دید که اطلاعات هواشناسی موقعیت جغرافیایی او، نتایج مسابقات ورزشی، ترافیک مسیر کار، وضعیت ارسال محموله‎هایی که انتظار دارد و غیره را نشان می‎دهند. یک دکمه به صورت ثابت در گوشه‎ی پایین سمت چپ نمایشگر آیفون کاربر قرار می‎گیرد که لیستی از اعمالی که می‎توانید بدون استفاده از صدای خود انجام دهید را به همراه یک آیکون میکروفون در سمت راست آن نشان می‎دهد که کاربر با استفاده از آن می‎تواند با کورتانا صحبت کند.

قابلیت‎های افزوده شده به این اپ عالی است ولی می‎بایست خاطرنشان کنیم که کورتانا هم‎چنان به مانند سیری در دسترس‎پذیر نیست. براساس استراتژی همیشگی اپل، از کورتانا نمی‎توان فراتر از ماهیت یک اپلیکیشن یا در قابلیت‎های پایه‎ی iOS به مانند سیری، استفاده کرد. این خبر جدید نبوده ولی با این‎وجود ناامیدکننده است که تمامی هوش‎ کورتانا تنها به زمانی محدود شده که کاربر وارد این اپلیکیشن می‎‎شود.

کاربران کورتانا از دو روز قبل بایستی به‎روزرسانی مربوط به آن را در دستگاه‎های آیفون یا آی‎پد خود دریافت کرده باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال