کورتانا در سالگرد تولدش برای اندروید به‌روزرسانی می‌شود

دقیقا یک ماه از زمان آخرین به‌روزرسانی کورتانا می‌گذرد و زمان آن رسیده که مایکروسافت ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه کند. در به‌روزرسانی جدید کورتانا دو ویژگی افزوده شده و در برخی قسمت‌ها نیز بهبودهایی صورت گرفته است. اول از همه بهتر است بگوییم که عملکرد و ثبات کورتانا در آخرین به‌روزرسانی بهبود یافته است. […]

دقیقا یک ماه از زمان آخرین به‌روزرسانی کورتانا می‌گذرد و زمان آن رسیده که مایکروسافت ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه کند. در به‌روزرسانی جدید کورتانا دو ویژگی افزوده شده و در برخی قسمت‌ها نیز بهبودهایی صورت گرفته است.

cortana-for-android-1

اول از همه بهتر است بگوییم که عملکرد و ثبات کورتانا در آخرین به‌روزرسانی بهبود یافته است. ویژگی جدید یادآوری تاریخ تولد نیز به کاربران این اجازه را خواهد داد که تولد دوستان خود را فراموش نکنند.

 

cortana-for-android-2

دیگر ویژگی مهم آن قابلیت اتصال به چندین تقویم است که در گوشی‌های اندروید بسیار کاربرد دارد زیرا بسیاری از برنامه‌های دارای تقویم در گوشی در دسترس است.

cortana-for-android-3

این به روزرسانی همچنین تجربه بازخوانی جلسات، و یادآوری موقعیت مکانی را نیز بهبود داده است. گفتنی است برخی از باگ‌ها و ایرادات کورتانا نیز در مسخه جدید برطرف شده است.

 

cortana-for-android

پس اگر در گوشی اندروید خود از کورتانا استفاده می‌کنید، بهتر است آن را به‌روزرسانی کرده و از ویژگی‎های جدید آن لذت ببرید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال