راهنمای جذب مشتری با پنل پیامکی

در دنیای امروز تبلیغات حرف اول را در بازار برای افزایش فروش و برندینگ می‌زند. یکی از ابزارهای مناسب برای جذب مشتری، معرفی خدمات و برند با استفاده از پیامک است. این کار اگر به شیوه صحیح انجام شود، مشتریان را به خرید تشویق می‌کند. اگر هنوز با روش‌های جذب مشتری با پیامک به‌طور دقیق […]

در دنیای امروز تبلیغات حرف اول را در بازار برای افزایش فروش و برندینگ می‌زند. یکی از ابزارهای مناسب برای جذب مشتری، معرفی خدمات و برند با استفاده از پیامک است. این کار اگر به شیوه صحیح انجام شود، مشتریان را به خرید تشویق می‌کند.

اگر هنوز با روش‌های جذب مشتری با پیامک به‌طور دقیق آشنا نیستید، ما در راهنمای جذب مشتری با پنل پیامکی به شما خواهیم گفت، چگونه با شناخت مخاطبین هدف و نوشتن یک پیامک تبلیغاتی جذاب، فروش خود را چند برابر کنید. در ادامه شما را با انواع استراتژی بازاریابی پیامکی و ویژگی‌های یک سامانه پیامکی خوب آشنا می‌کنیم.

تکنیک‌های بازاریابی پیامکی برای جذب مشتری را بشناسید

بازاریابی پیامکی یا اس‌ام‌اس مارکتینگ، نوعی از بازاریابی است که بسیاری از کسب‌وکارها علاوه بر تبلیغات برای اشتراک‌گذاری اطلاعات، خدمات و برگزاری رویدادهای خود از آن استفاده می‌کنند. در واقع بازاریابی پیامکی یکی از ساده‌ترین، موثرترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای مختلف است. خیلی از مشاغل خرید سامانه پیامکی را در کنار روش‌های دیگر برای تبلیغات انتخاب می‌کنند. چون تجربه ثابت کرده که خدمات این سامانه‌ها برای جذب مشتری با پیامک حتی موثرتر از شبکه‌های اجتماعی است.

مثلا در بسیاری از موارد دیده‌ایم که صفحه‌ی اینستاگرام یا صفحه‌های محصول یک سایت با ارسال پیامک انبوه به مخاطبان معرفی شده‌اند. یکی از بهترین تکنیک‌ها در بازاریابی پیامکی، راه‌اندازی یک کمپین پیامکی است. کمپین‌ها با ارائه جزئیات، تحلیل رفتار مشتری، بررسی داده‌ها و انتخاب زمان مناسب برای اجرا، امکان ارسال پیامک هدفمند و بازاریابی هوشمند را فراهم می‌کنند.

به‌این‌ترتیب کارفرماها با خرید پنل پیامک و استفاده از خدمات این سامانه‌ها، می‌توانند از انرژی نیروی انسانی خود، در بخش‌های دیگری استفاده کنند و میزان قابل‌توجهی از روند ارتباط با مشتریان را به سامانه‌های پیامکی معتبر بسپارند. در ادامه خواهیم گفت که چگونه یک سامانه پیامکی به جذب مشتری با پیامک کمک می‌کند.

استفاده از سرشماره‌های معتبر و اختصاصی

برای اینکه با پنل پیامکی مشتری جذب کنیم و بازاریابی پیامکی موفقی داشته باشیم باید از سرشماره‌های معتبر برای ارسال پیام استفاده کنید. پس بهتر است با خرید سامانه‌ پیامکی معتبر، یک خط اختصاصی برای کسب‌وکار خود تهیه کنید. خرید پیامک اختصاصی به ارتقای بازاریابی و برندسازی کمک خواهد کرد. به‌این‌ترتیب که با ارسال پیام از یک شماره ثابت، نام شما در ذهن مخاطب ثبت می‌شود.

چگونه یک پیامک تبلیغاتی جذاب بنویسیم؟ جامعه هدفتان را مشخص کنید

یکی دیگر از کارهای مهمی که باید انجام دهید، نوشتن یک متن جذاب است. زمانی‌که یک شماره معتبر در کنار متنی جذاب قرار می‌گیرد، مشتریان بی‌تفاوت از کنار پیام شما نخواهند گذشت. به این ترتیب ارزش برند شما در نظر مخاطب حفظ خواهد شد. برخی از سامانه‌های ارسال پیامک، حتی آموزش‌های لازم برای نوشتن پیام‌های جذاب را نیز به کسب‌وکارها عرضه می‌کنند.

یکی از مواردی که شما را در نظر مخاطبان از دیگران متمایز می‌کنید و باعث جذب مشتری می‌شود، به‌کارگیری خلاقیت و نوشتن یک متن تبلیغاتی جذاب متناسب با نیازهای مخاطب هدف است. اما آیا می‌توان فرمول دقیقی برای خلاقیت و پاسخگویی به نیازها معرفی کرد؟ مطمئنا خیر. پس تنها کافی است که ذهن‌تان را در هنگام نوشتن آزاد بگذارید و با توجه به داشته‌ها و امکانات‌، روش خاص خود را برای نوشتن پیام و تبلیغ برندتان خلق کنید.

ارسال پیامک تبلیغاتینوشتن یک پیامک تبلیغاتی با این خصوصیات باعث شده تا بسیاری از برندها بتوانند ارتباط بیشتری با مشتریان خود بگیرند و با تداوم تبلیغات انبوه با پیامک ارتباط خود را حفظ کنند. اما به‌طورکلی بهتر است رعایت فاکتورهایی همچون کوتاه بودن متن، متمایز کردن کلمات مهم، ساده و قابل فهم بودن پیامک را فراموش نکنید.

ارسال پیامک انبوه با متن برای تخفیف اجناس

یکی از روش‌های موثر برای افزایش فروش و جذب مشتری با پیامک، ارسال متن با عنوان برگزاری جشنواره یا تخفیف ویژه است. سامانه پیامکی با امکان دایورت پیامک، ارسال پیامک براساس محدوده، شهر، استان، سن و جنسیت این امتیاز را به مدیران هر کسب‌وکاری می‌دهد تا آفرهای ویژه‌ای همچون تخفیف‌های پایان فصل را برای جامعه مخاطبین هدف خود ارسال کنند.

متن تبلیغاتی برای جذب مشتری براساس نیاز

یکی از راه‌های جذب مشتری با پیامک، شناخت مخاطب هدف و ارسال متن مناسب با نیاز است. اگر می‌خواهید بازخورد خوبی از مشتریان دریافت کنید، انتخاب یک دایره از مخاطبین هدف که خدمات شما دقیقا به نیازهای آن‌ها پاسخ می‌دهد، بسیار تاثیرگذار است. به‌عنوان مثال ارسال متن پیامک تبلیغاتی پزشکی با هدف ادامه تحصیل، برای جامعه پزشکان جذاب‌تر است. چون معمولا فرزندان این افراد نیز تمایل به تحصیل در رشته پزشکی دارند.

ارسال پیامک تبلیغاتی در زمان مناسب، راهی برای ارتباط مستمر با مشتری

مشتریان و مخاطبان هر کسب‌وکاری به فراخور نیاز و فعالیت‌شان متفاوت هستند. در نتیجه توجه به مناسبت‌ها و زمان‌بندی برای ارسال پیامک در تاریخ و ساعت درست، تاثیر زیادی بر روی مشتریان خواهد گذاشت. علاوه بر این انتخاب زمان‌بندی مناسب در ارسال پیامک تبلیغاتی، نشان‌دهنده توجه شما به آرامش مشتریان است و در نتیجه می‌توانید بدون ایجاد مزاحمت، کالا و خدمات خود را با بهترین کیفیت معرفی کنید.

برای جذب مشتری با پیامک، منظم باشید

 تداوم و نظم در ارسال پیامک تبلیغاتی برای جذب مشتری مهم است. زمانی‌که یک نام به‌طور مداوم تکرار می‌شود، تاثیر بیشتری بر ذهن مخاطب می‌گذارد. با استفاده منظم از سامانه پیامکی و ارسال پیامک رایگان باعث می‌شوید تا مخاطبان همیشه با برند شما درگیر باشند. مثلا اگر یک فروشگاه آنلاین دارید و موجودی محصولی در حال اتمام است، می‌توانید متن پیامک یادآوری بفرستید و یا بعد از خرید، متن پیامک تشکر از خرید مشتری را ارسال کنید.

کدام استراتژی بازاریابی پیامکی برای شما مناسب است؟

پیامک‌های ما به‌دست چه کسانی می‌رسند؟ معمولا بازاریابی پیامکی را می‌توان به دو روش ارسال پیامک انبوه و بازاریابی اجازه‌ای با پیامک انجام داد. هر یک از این روش‌ها مزایا و معایبی دارند که به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. با اطلاع از این موارد به‌راحتی می‌توانید استراتژی مناسب با کسب‌وکار خود را انتخاب کنید.

تبلیغات انبوه با پیامک و با سرعت بالا

در این روش شما می‌توانید در زمان کمتری برای جامعه آماری بزرگ‌تری پیام تبلیغاتی ارسال کنید. اما نمی‌دانید که با ارسال پیام چه حسی به مخاطب شما دست می‌دهد؟ آیا آن‌ها واقعا به محصول یا خدمات شما علاقه‌مند هستند و تمایل به دریافت پیام از سوی شما دارند یا نه؟

شلیک به قلب هدف با بازاریابی اجازه‌ای با پیامک

تبلیغات با پیامکدر این روش پیام تبلیغاتی برای شماره‌هایی ارسال می‌شود در باشگاه مشتریان یا سایت شما عضو شده‌اند و اعلام کرده‌اند که تمایل دارند، از سوی شما پیام‌های تبلیغاتی دریافت کنند. اما یکی از مشکلات در بازاریابی اجازه‌ای با پیامک این است که شاید خیلی از افراد با خدمات و محصولات شما آشنا نباشند و افراد جدید با سرعت کمتری به لیست مخاطبان شما اضافه شوند.

فراز اس ام اس، پیشرفته‌ترین سامانه پیامکی برای جذب مشتری

در این مقاله یک راهنمای کامل درباره «جذب مشتری با پیامک» در اختیارتان قرار دادیم. پیامک‌ها علی‌رغم رشد شبکه‌های اجتماعی همچنان پرطرفدار هستند. چون می‌توانند به‌سرعت نظر مخاطب را به خود جلب کنند و بدون اتصال به اینترنت قابل ارسال هستند. در نتیجه استفاده از پنل پیامکی زودتر افراد را به جواب یا خواسته‌شان می‌رساند. جلب توجه و گرفتن بازخورد بالا رمز ماندگاری بازاریابی پیامکی است.

اگر تمایل دارید که با کمترین هزینه و سریع‌ترین زمان، بهترین آمار برای جذب مشتری را داشته باشید، می‌توانید با دریافت خدمات از سامانه پیامکی فراز اس ام اس به‌طور هم‌زمان از مزایای چند سرشماره، خطوط رند اشتراکی و سرشماره‌های 14 رقمی استفاده کنید. برای اطلاع دقیق از سرویس‌ها، نحوه کار با پنل و راهنمای جذب مشتری با پنل پیامکی، می‌توانید به سایت farazsms.com مراجعه کنید یا با شماره 02174853 تماس گرفته و مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید.