در دنیای پر رقابت امروز، تبلیغات به عنوان یکی از ابزارهای کلیدی برای افزایش فروش و رشد کسبوکارها شناخته میشود. با پیشرفت تکنولوژی و تغییر رفتار مصرفکنندگان، نوآوری در تبلیغات میتواند به طور قابل توجهی فروش را افزایش دهد. در این مقاله، به بررسی انواع مختلف تبلیغات دیجیتال، محیطی و چاپی میپردازیم و مزایا و […]
با ورودی شبکه های اجتماعی بصری مانند اینستاگرام، یوتیوب، آپارات و … محتوا تصویری نسبت به قبل اهمیت بیشتری پیدا کرده است. محتوای تصویری از دیرباز جایگاه ویژه ای برای تبلیغات داشته اند و هنوز هم تیزر تبلیغاتی، یکی از انواع محتواهایی است که در انواع تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرد. اما در گذشته ساخت […]
شرکت افراک، از ابتدای آبان ماه ۱۴۰۳، خدمات پشتیبانی تبلیغات گوگل ادز خود را بهصورت شبانهروزی برای مشتریان فراهم کرده است. این تغییر بهمنظور بهبود نمایش و عملکرد تبلیغات مشتریان در هر ساعت از شبانهروز صورت گرفته است. بهعنوان یکی از پارتنرهای رسمی گوگل در ایران، افراک با بیش از ۵۵ هزار مشتری، پیش از […]
در دنیای پررقابت امروز، هر کسبوکاری به دنبال راههایی است تا در میان هزاران پیام تبلیغاتی که روزانه به مخاطبان ارسال میشود، دیده شود. از طراحی بنرهای خلاقانه تا مدیریت کمپینهای گسترده. در این دنیای رقابتی و پیچیده، برندها و کسبوکارها دیگر نمیتوانند به تنهایی در میان انبوه تبلیغات و اطلاعات متنوعی که به صورت […]
امروزه تبلیغات در اینستاگرام به یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است. شما میتوانید با همکاری اینفلوئنسرها، به شیوهای مؤثر برند خود را به مخاطبان هدف معرفی کنید. در این مطلب، به بررسی راهنمای تبلیغات در اینستاگرام و روشهای مختلف همکاری با اینفلوئنسرها برای تبلیغ برند میپردازیم و توضیح میدهیم که چگونه این […]
ما انواع و تایپهای مختلفی از فالوور ها را در وب سایت های فروش فالوور داریم یکی از مهمترین آنها که طرفداران زیادی را دارد فالوور ارزان میباشد ، طبق نظرسنجی های کلی خرید فالوور ارزان بهترین راه افزایش فالوور اینستاگرام محسوب میشود اما چه دلیل این موضوع چیست و چرا ما بین فالوور های […]
ظهور اینترنت همچون جرقه ای در آتش، جهان کسب و کار را به طور بنیادی دگرگون کرد. در یک چشم بر هم زدن، مرزهای جغرافیایی کم رنگ شدند و مفاهیم سنتی تجارت جای خود را به نوآوری های دیجیتال دادند. اینترنت به کسب و کارها نه تنها ابزار های جدید، بلکه دیدگاه های جدیدی نیز […]
«چرا گوگل نمیکنی؟» پرسشی است که وقتی کسی دنبال راهحلی است، میشنود. گوگل، مثل منبع باارزشی شده که همه به آن مراجعه میکنند؛ جایی هم که مخاطب زیاد باشد، جان میدهد برای تبلیغات! نمایش تبلیغات درست زمانی که کاربر برای رفع نیاز خود جستوجو کرده است، اثربخشی آن را افزایش میدهد. از طرفی، هزینه تبلیغات […]
در پی پرداخت ۲.۳ میلیون دلاری شرکت آلفابت (Alphabet) زیرمجموعه گوگل برای جبران خسارات مالی ادعایی دولت ایالات متحده، قاضی پرونده این شرکت را از حضور در دادگاه هیئت منصفه معاف کرد. این پرونده به ادعای تسلط غیرقانونی گوگل بر بازار تبلیغات دیجیتال آمریکا مرتبط است. به گزارش سرویس حقوقی رسانه اخبار تکنولوژی تکنا، قاضی […]
کلاب هاوس به سرعت به یکی از محبوبترین پلتفرمهای شبکههای اجتماعی تبدیل شده و فرصتهای بسیاری برای جذب مخاطب و افزایش تعامل فراهم کرده است. با استفاده از تکنیکهای حرفهای میتوانید رومهای جذابتری ایجاد کنید و مخاطبان بیشتری را به خود جذب کنید. در این مقاله به بررسی ۸ تکنیک حرفهای برای جذب مخاطب در […]
آیا به دنبال راههایی برای تبلیغ سایت خود با هزینههای کم و بازدهی بالا هستید؟ ما اینجا هستیم تا به شما ۵ روش کاربردی و کم هزینه را معرفی کنیم که سایت شما را به شکلی چشمگیر تبلیغ کند. از تبلیغات محیطی گرفته تا تبلیغات کلیکی و استفاده از وب سرویس پیامکی، این روشها نهتنها […]
با گسترش وبسایتها در زمینههای گوناگون و پیشرفت ابزارهای هوش مصنوعی، بسیاری از افراد برای کاهش زمان و هزینهها دست به کپیبرداری از سایتهای دیگر میزنند یا محتوای سایت خود را به تولیدکنندگان غیرحرفهای میسپارند. این کار نه تنها کیفیت و اعتبار وبسایتها را تحت تاثیر قرار میدهد، بلکه تاثیرات منفی زیادی بر رتبهبندی سایتها […]
به نقل از خبرآنلاین: امروزه استفاده از وبسایتها به عنوان ابزاری برای ارتباط با مخاطبان و تجارت آنلاین با رشد قابل توجهی همراه شده است. وبسایتها را میتوان به روشهای مختلفی مانند استفاده از سیستمهای مدیریت محتوا یا برنامهنویسی اختصاصی ایجاد کرد که در این میان یکی از قدرتمندترین سیستم مدیریت محتوا، وردپرس است. وردپرس […]
اینستاگرام پر دانلودترین اپلیکیشن جهان است. به همین دلیل، جایگاه ویژهای در بین مردم دارد و محل مناسبی برای درآمدزایی به شمار میرود. در سالهای اخیر نیز بسیاری از افراد با راه اندازی آنلاین شاپ یا تولید محتوای خلاقانه به دنبال کسب درآمد از این شبکه اجتماعی بودهاند. اکنون سوال ایجاد میشود که «چگونه یک […]
گوگل قابلیت کاربردی جدیدی را به لنز، ابزار جستجوی تصویری خود، اضافه کرده است: اکنون میتوانید با ضبط ویدیو به جستجو بپردازید. لنز پیش از این فقط تصاویر ثابت را ثبت میکرد، اما حالا امکان استفاده از هر دو حالت ویدیو و صدا برای پرسیدن سوالاتتان را فراهم کرده است. این موضوع میتواند دنیای SEO […]
طی سال گذشته، گوگل با اعلام اعتقاد به آیندهی جستجو با هوش مصنوعی، گامهایی بلند در این زمینه برداشته است. به نظر میرسد این آینده اکنون فرا رسیده است. گوگل در حال راهاندازی «بررسیهای هوش مصنوعی» (که پیشتر با عنوان «تجربهی جستجوی تولیدی» یا SGE شناخته میشد) برای کاربران ایالات متحده است و به زودی […]
در دنیای امروز که رقابت در کسب و کارها به شدت بالا رفته است، استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی برای جذب و حفظ مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است. ثبت نام سامانه پیامکی بهین پیام به عنوان اولین گام در زمینه بازاریابی پیامکی، به دلیل مزایای متعددی که دارد، جایگاه ویژه ای در دیجیتال مارکتینگ […]
با پیشرفت روزافزون فضای دیجیتال، کسبوکارها بیش از پیش نیازمند حضور موثر در فضای مجازی و استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ هستند. دیجیتال مارکتینگ یعنی بهرهگیری از کانالهای دیجیتال و فناوریهای نوین برای تبلیغ و بازاریابی محصولات و خدمات. از جمله مهمترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ میتوان به شبکههای اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، محتوای دیجیتال و تبلیغات […]
این روزها در سراسر جهان، انواع تبلیغات گوگلی اهمیت ویژهای دارند و حسابی در قلب کاربرها، جا باز کردند. یکی از همین نوع تبلیغهای موثر، تبلیغات کلیکی در گوگل هست که کاربرها اول نیاز دارند حساب کاربری خودشون رو شارژ کنند و بعد وبسایتشون رو در صدر نتایج موتور جستجوگر google ببینند. لازمه این مسئله رو بگیم که شما واسه […]
وبسایت بخش جداییناپذیر ارتباط با مشتریان و موفقیت کسبوکارها محسوب میشود، اما صرفا فقط داشتن یک وبسایت زیبا و کاربر پسند کافی نیست. بلکه باید تمام تلاش خود را کنیم تا وبسایتمان در نتایج جستجوی گوگل دیده شود. سئو یکی از مهمترین مهارتها در حوزه بازاریابی دیجیتال و دیده شدن بهتر برندها در نتایج جستجو […]
این روزها همه از تاثیر تبلیغات بر فروش کسب و کارها باخبر هستند و میدانند تبلیغات ابزاری حیاتی برای رشد و شناخت برندشان است؛ از این رو، تمام کسب و کارها برای افزایش نمایش و شناخت محصول یا خدمات و جذب مشتریان بیشتر به تبلیغات روی آوردهاند. روشهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که به […]
در دنیای دیجیتال امروز، اینستاگرام به یکی از قدرتمندترین بسترهای تبلیغاتی و بازاریابی تبدیل شده است. هر روز میلیونها کاربر از سراسر جهان وارد این شبکه میشوند، به دنبال محتوای جذاب، اطلاعات مفید و محصولات جدید. اما چگونه میتوانیم از این فرصتهای بزرگ بهرهبرداری کنیم؟ چگونه میتوانیم فروش خود را در این فضای رقابتی افزایش […]
امروزه استفاه از موبایل نسبت به دیگر وسیله های ارتباطی بیشتر است و بهترین وسیله برای دسترسی راحت به دیگران است. اگر شما هم می خواهید برای کسب و کارهای خود چه بزرگ و کوچک به افزایش فروش و سودآوری برسید باید بهترین و آسان ترین راه را برای دسترسی به مشتریان و مخاطبان انتخاب […]
جذب لایک اینستاگرام چگونه اتفاق میافتد؟ این سوال میتواند سوال بسیاری از شما باشد، اینطور نیست؟ با یک ساعت گشتن در اینستاگرام خواهید فهمید که یکی از دلایل اصلی موفقیت اینفلوئنسرها، جذب لایک زیاد در ایستاگرام میباشد. در واقع مسئله تنها به دست آوردن لایک نیست. دریافت لایک، بازدید از پیج را افزایش میدهد و […]
اهمیت تبلیغات دیجیتال برای کسب و کارها این روزها اهمیت بالای موشن گرافیک یا به طور کلی تبلیغات دیجیتال بر هیچ کس پوشیده نیست. بدیهی است تا زمانی که در عصر ارتباطات زندگی می کنیم باید برای تبلیغ کسب و کار خود نیز از نوین ترین روش ها استفاده کنیم. تصور کنید که دو مجموعه […]
دنیای امروز، دنیای ارتباطات به شمار میآید. کمتر کسی است که از مزایای تبلیغات گسترده چیزی نشنیده باشد. اگر شما هم صاحب کسبوکار کوچک یا بزرگی هستید، حتماً دغدغه جذب مشتری را دارید. کسبوکارها شکل میگیرند تا به سوددهی برسند؛ بنابراین جلب و جذب مشتری اولین و مهمترین هدف کاربردی هر شغلی خواهد بود. یکی […]
قالب سایت های وردپرس با ظاهری تاثیرگذار و عملکرد کاربرپسند به ارتقای برندهای آنلاین در فروشگاه های اینترنتی کمک می کنند. در این مقاله، ما برخی از بهترین قالب های وردپرس را برای ساخت وب سایت های آموزشی، شرکتی، فروشگاهی، خبری و …معرفی می کنیم. همه این قالب ها با هزینه کمی یک وب سایت […]
به صورت خلاصه و ساده می توان گفت که ریدایرکت عبارتند از فرستادن یوزر ها از آدرس اینترنتی به آدرسی دیگر. وبمستران اغلب برای صفحاتی که حذف شده اند، آدرس آن ها تغییر کرده است و یا حاوی محتوای تکراری هستند از این کد استفاده می کنند تا از برخورد با صفحات 404 (پیدا نشد) […]
هیچ چیزی برای یک سایت فروشگاهی مهمتر از جلب اعتماد مخاطب نیست! سایتهای فروشگاهی، بیش از هر نوع وب سایت دیگری نیاز به ترافیک دارند و اگر نتوانند ورودی زیادی جذب کنند، طبیعتاً فروش چندانی هم نخواهند داشت. هزینههای مدیریت یک سایت فروشگاهی، با توجه به تعداد صفحات خیلی زیاد و زمانبر بودن پروسه عکاسی […]
در دنیای امروز تبلیغات حرف اول را در بازار برای افزایش فروش و برندینگ میزند. یکی از ابزارهای مناسب برای جذب مشتری، معرفی خدمات و برند با استفاده از پیامک است. این کار اگر به شیوه صحیح انجام شود، مشتریان را به خرید تشویق میکند. اگر هنوز با روشهای جذب مشتری با پیامک بهطور دقیق […]
شاید شما هم قبل از انتشار رپورتاژ آگهی از خودتان پرسیده باشید که آیا باید زمان خاصی را برای انتشار انتخاب کنیم؟ در چه ساعتی رپورتاژ آگهیهایمان بیشترین بازدید را میگیرند؟ شاید به این موضوع هم فکر کردهاید که آیا زمان انتشار یک متن خبری و دریافت بکلینک برای گوگل اهمیت دارد یا خیر؟ همانطور […]
تبلیغات گوگل و کسبوکارهای کوچک؛ یک ترکیب شگفتانگیز تبلیغات برای گسترش کسبوکارهای امروزی یک امر بسیار ضروری است. درواقع بدون یک کمپین تبلیغاتی اصولی نمیتوان هیچ کسبوکار کوچکی را گسترش داد. چرا که رقبای شما در حال حاضر از بهترین ابزارها برای تبلیغات برند، خدمات و محصولات خود استفاده میکنند. تبلیغات گوگل یا گوگل ادز […]
آنالیز پیج اینستاگرام یعنی چه؟ آیا سایت تشخیص فالوور فیک اینستاگرام وجود دارد؟ چگونه آنالیز فالوور اینستاگرام داشته باشیم؟ بهترین سایت آنالیز و تحلیل پیج اینستاگرام کدام است؟ با سایت آنالیز پیج اینستاگرام می توانید آنالیز فالوورهای اینستاگرام ، تحلیل کامنت های رقبا و بررسی آمار استوری اینستاگرام را انجام دهید. و از اطلاعات جمع آوری شده […]
وقتی یک سایت خبری را برای اولین بار باز میکنیم یا استوریهای یک پیج اینستاگرامی را چک میکنیم، با انواع بنرهای تبلیغاتی مواجه میشویم که توجه ما را به خودشان جلب میکنند ام بعد از مدتی، پدیده کوری تبلیغات (Advertising Blindness) را به همراه دارند. این پدیده یکی از رفتارهای قدیمی کاربران در مواجه با […]
96 درصد مردم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصول مد نظرشان، ویدئوها را تماشا میکنند. البته قضیه جالبتر هم میشود اگر بدانید که 84درصد آنها تحت تأثیر قرار میگیرند و برای خرید محصول یا خدمتی اقدام میکنند. چنین آمارهایی تأثیر تبلیغات ویدئویی را بهطور واضح، بر رونق کسبوکار نشان میدهد. با این تفاسیر عجیب نیست […]
برای اینکه یک وبسایت بتواند بهصورت روزانه بازدید زیادی داشته باشد، فارغ از بحث تبلیغات و دیده شدن، باید اصولی را رعایت کند تا بتواند مخاطب خود را جذب کرده و آنها را از دست ندهد. بیایید از منظر مخاطب به یک وبسایت نگاه کنیم و ببینیم که چه چیزهایی ما را جذب میکند و […]
بعد از به وجود آمدن معجزه اینترنت، فعالیتهای روزانه مردم یکی پس از دیگری وارد فضای مجازی میشود و البته که این موضوع روی کسبوکارها تأثیر خوبی دارد. جدای از اینها، دیگر کمتر کسی هست که در اینترنت فعالیت نداشته باشد؛ وجود شبکههای اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام باعث شده که مردم روزانه هزاران محتوای […]
آیا میدانید صفحات یتیم چیست و مشکل کجاست؟ در این مقاله قصد داریم پاسخ کامل و جامعی را برای پرسش بالا، خدمت شما عزیزان ارائه دادیم. در پایان این مقاله و با مطالعهی تمام بخشهای مقاله، به خوبی با این مفهوم مهم در سئو آشنا شدهاید و دیگر میدانید که چه راه حلی را برای […]
مارکتینگ اتومیشن، فرآیند استفاده از نرمافزار برای خودکار کردن آن دسته از کارهای بازاریابی است که باید تکرار شوند. بازاریابان از این بسترها برای اتوماتیک کردن و شخصیسازی پیامها و محتواهای بازاریابی استفاده میکنند یا اتومیشن را از طریق ادغام با نرمافزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و پلتفرمهای اطلاعات مشتری (CDP) به کار میگیرند. […]
یکی از کارهای بسیار مهم در سئو سایت نقش و تاثیر بک لینک است که باعث می شود شما رتبه خوبی را در گوگل کسب کنید. خوب حالا چرا باید این کار را انجام دهیم؟ به دلیل اینکه وقتی جایگاه خوبی در گوگل داشته باشیم مسلما اعتبار ما بیشتر می شود و افراد بیشتری از […]