سفارشی کردن پست های پیشنهادی کاربران در توییتر با کمک هوش مصنوعی

توییتر قصد دارد با کمک هوش مصنوعی پست های مورد نظر کاربران را سفارشی سازی کند. تا بدین ترتیب کاربران راحت تر بتوانند توییتهای بامزه خود را ارسال کنند. این شخصی‌سازی باعث خواهد شد تا تجربه کاربری آنها نیز افزایش یابد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شبکه اجتماعی توییتر با هدف ارسال […]

توییتر قصد دارد با کمک هوش مصنوعی پست های مورد نظر کاربران را سفارشی سازی کند. تا بدین ترتیب کاربران راحت تر بتوانند توییتهای بامزه خود را ارسال کنند. این شخصی‌سازی باعث خواهد شد تا تجربه کاربری آنها نیز افزایش یابد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شبکه اجتماعی توییتر با هدف ارسال آسانتر توییت های بامزه تلاش دارد تا با کمک هوش مصنوعی توییت های مورد نظر کاربران را به صورت سفارشی پست کند. در این قابلیت هوش مصنوعی قادر است تا پست های پیشنهادی کاربران را با استفاده از ایموجی های به کار رفته در آن شناسایی و ابزارهای پیشنهادی خود را نیز به آن اضافه کند.

 بدین ترتیب علاوه بر راحت کردن کاربران در ارسال توییت بامزه، دیگر کاربران نیز از این پست‌ها و وایرال آن مطلع خواهند شد. مدیر محصول توییتر در مورد این قابلیت گفته است: با استفاده از یادگیری ماشینی می توان پست های پیشنهادی به کاربر نشان داد و همچنین کاربر راحت تر می تواند به پست های جذاب منتشر شده دسترسی داشته باشد. این قابلیت می‌تواند به تمامی بخش‌های توییت و یا تاپیک های مختلف اضافه شود.


لینک مقاله : techna news

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال