سیانوژن با پایان سال میلادی به کار خود خاتمه می‌دهد

سیانوژن، شرکت سازنده سیستم‌عامل Cyanogen OS که نسخه تغییر یافته سیستم‌عامل اندروید می‌باشد، است. حالا اعلام شده است که با پایان سال 2016 میلادی و در تاریخ 31 دسامبر امسال، فعالیت این شرکت پایان خواهد یافت. از آنجایی که اندروید، سیستم‌عاملی متن باز است، امکان ساخت نسخه‌های شخصی سازی شده از آن وجود دارد. بدون شک […]

سیانوژن، شرکت سازنده سیستم‌عامل Cyanogen OS که نسخه تغییر یافته سیستم‌عامل اندروید می‌باشد، است. حالا اعلام شده است که با پایان سال 2016 میلادی و در تاریخ 31 دسامبر امسال، فعالیت این شرکت پایان خواهد یافت.

از آنجایی که اندروید، سیستم‌عاملی متن باز است، امکان ساخت نسخه‌های شخصی سازی شده از آن وجود دارد. بدون شک سیانوژن در این میان محبوب‌ترین آن‌ها می‌باشد. البته اعلام شده توسعه‌دهندگانی که بخواهند بصورت شخصی این سیستم‌عامل را توسعه دهند، این امکان برایشان فراهم خواهد بود. این خبر امروز و در اطلاعیه‌ای در بلاگ این شرکت منتشر شده است. حالا باید منتظر ماند و دید سرنوشت این سیستم‌عامل محبوب چه خواهد شد و آیا با پایان یافتن فعالیت‌های شرکت اصلی توسعه دهنده آن، شرکت دیگری مسئولیت توسعه آن را به عهده خواهد گرفت یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال