هوش مصنوعی DALL-E می تواند کادر تصاویر را گسترش دهد

هوش مصنوعی شرکت Open AI از قابلیت جدیدی در هوش مصنوعی DALL-E خبر داد که می تواند با استفاده از تصویر اصلی محتوای آن را گسترش دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت Outpainting در مدل هوش مصنوعی DALL-E می تواند کادر تصاویر را گسترش دهد. بطوری با کمک سبک محتوای اولیه […]

هوش مصنوعی شرکت Open AI از قابلیت جدیدی در هوش مصنوعی DALL-E خبر داد که می تواند با استفاده از تصویر اصلی محتوای آن را گسترش دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت Outpainting در مدل هوش مصنوعی DALL-E می تواند کادر تصاویر را گسترش دهد. بطوری با کمک سبک محتوای اولیه محتوای جدید خلق خواهد کرد.

هوش مصنوعی تبدیل متن به تصویر DALL-E به دلیل ویژگی های منحصر بفرد توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. قابلیت جدید نیز دوباره کاربران را شگفت زده کرده است. در نمونه تصویر از این قابلیت مشخص است که این هوش مصنوعی با کمک قابلیت های خود می تواند ادامه محتوا را در خارج از کادر پرتره معروف دختری با گوشواره مروارید ادامه دهد. در واقع این سیستم با دریافت اطلاعات کمی از تصویر اصلی قادر است به خوبی سبک نقاش اثر را نیز تقلید کند. در ویدئوی منتشر شده از این قابلیت پس زمینه نقاشی توسط این سیستم گسترش می یابد.

پس از معرفی این قابلیت بسیاری از کاربران از آن استفاده کرده و آثار متفاوتی را خلق کردند. در واقع قابلیت ،Outpainting از دید کلی ارتقای توانایی متن به تصویر محسوب نمی شود بلکه Open AI می داند چطور در بازار بزرگ پیش رو از آن استفاده کند.

مدل هوش مصنوعی DALL-E هم اکنون در فاز بتا است و حدود یک میلیون کاربر بطور آزمایشی از آن استفاده می کنند. در حال حاضر ساخت ۵۰ تصویر در ماه اول و ۱۵ تصویر در ماه دوم رایگان است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال