هوش مصنوعی Dramatron دیپ مایند میتواند فیلم نامه بنویسد

ابزار هوش مصنوعی جدید دیپ مایند با نام Dramatron می تواند برای نوشتن فیلم نامه مورد استفاده قرار بگیرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوش مصنوعی جدید دیپ مایند به نام Dramatron قادر است شخصیت ها را توصیف کند، مکان ها را توضیح دهد و با نوشتن دیالوگ ها موجب شگفتی فیلم […]

ابزار هوش مصنوعی جدید دیپ مایند با نام Dramatron می تواند برای نوشتن فیلم نامه مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوش مصنوعی جدید دیپ مایند به نام Dramatron قادر است شخصیت ها را توصیف کند، مکان ها را توضیح دهد و با نوشتن دیالوگ ها موجب شگفتی فیلم نامه نویسان شود. همچنین نویسندگان فیلمنامه می توانند از نتایج به دست آمده از این ابزار هوش مصنوعی پس از سازماندهی، ویرایش و بازنویسی به عنوان یک فیلمنامه مناسب استفاده کنند. بدین ترتیب که امکان ویرایش خروجی آن وجود دارد.

برای استفاده از این هوش مصنوعی تنها کافیست ایده فیلم به آن داده شود. سپس این ابزار می تواند به سرعت شخصیت ها، صحنه و محیط را برای کاربر توصیف کند.

طبق اعلام کاربران این ابزار قادر است ایده کاربران را به یک ایده درست و منطقی تبدیل کند. اما ظاهراً دیالوگ هایی که توسط آن ایجاد میشود چندان پیچیده نبوده و پیش پا افتاده هستند.

دیپ مایند طی توییتی در مورد ابزار جدید خود اعلام کرد این هوش مصنوعی توانسته رضایت نمایشنامه نویسان را جلب کند. آزمایش این هوش مصنوعی نیز با کمک ۱۵ نمایش نامه نویس و نویسنده انجام شد. آنها اعلام کردند هوش مصنوعی می تواند باعث تولید ایده خلاق شود.

یکی از مشکلات استفاده از هوش مصنوعی این است که در صورت استفاده از آن چه کسی باید اعتبار آن اسکریپت را دریافت کند. زیرا طبق اعلام دادگاه بریتانیا نمی توان از هوش مصنوعی به عنوان مخترع یک پتنت استفاده کرد.