شرکت Dell عرضه نمایشگر گیمینگ 24 اینچی خود را آغاز کرد

شرکت Dell به تازگی مانیتور 24 اینچی جدیدی را عرضه کرده است که نسخه بروز شده نمایشگر گیمینگ 27 اینچی قبلی به حساب می‌آید که سال گذشته برای اولین بار در این سری از آن رونمایی به عمل آورد. این دو محصول از نظر مشخصات فنی شباهت‌های بسیار زیادی به یکدیگر دارند. هر دو دارای نمایشگری […]

شرکت Dell به تازگی مانیتور 24 اینچی جدیدی را عرضه کرده است که نسخه بروز شده نمایشگر گیمینگ 27 اینچی قبلی به حساب می‌آید که سال گذشته برای اولین بار در این سری از آن رونمایی به عمل آورد. این دو محصول از نظر مشخصات فنی شباهت‌های بسیار زیادی به یکدیگر دارند. هر دو دارای نمایشگری با دقت تصویر 2560 × 1440 پیکسل برابر با QHD بوده و میزان نسبت کنتراست تصویر یک به 1000 را ارائه می‌دهند. در کنار آن هر دو مانیتور مجهز به درگاه‌های DisplayPort 1.2 و HDMI 1.4 به همراه چهار عدد USB 3.0 و همچنین سوکت جک 3.5 میلی‌متری صدا هستند.

Dell 27-inch gaming display

اما مهمترین تفاوت این دو محصول بجز ابعاد نمایشگر آنها مربوط به نرخ تازه‌سازی و رفرش تصاویر است. در حقیقت نسخه 24 اینچی دارای نرخ رفرش 165 هرتزی بوده و این در حالی است که نسخه قدیمیتر 27 اینچی میزان 144 هرتز را ارائه می‌دهد. از طرفی فناوری G-Sync انویدیا نیز در هر دو دستگاه قابل مشاهده می‌باشد. درست همانند نسخه پیشین، این محصول می‌تواند در شکل‌های مختلف تغییر شکل داده و به شکل مایل در آید. این نمایشگر جدید 24 اینچی که دارای اسم مدل S2417DG است هم اینک در فروشگاه آمازون و دیگر خرده فروشی‌ها با قیمت 569 دلار در خال به فروش رفتن است.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال