شرکت دل سه مدل جدید از لپ‌تاپ‌های گیمینگ Alienware با پشتیبانی از واقعیت مجازی را معرفی کرد

به نظر می‌رسد آینده‌ی بازی‌های رایانه‌ای در دستان واقعیت مجازی باشد اما هنوز برای رسیدن به این تکنولوژی و قیمت بالای آن کمی زود است. برای خرید هدست واقعیت مجازی Rift شرکت Oculus و یا Vive اچ‌تی‌سی و سخت‌افزار مناسب این دو، هزینه‌ی بسیار بالایی را متحمل خواهید شد. به همین علت شرکت دل سعی داشته […]

به نظر می‌رسد آینده‌ی بازی‌های رایانه‌ای در دستان واقعیت مجازی باشد اما هنوز برای رسیدن به این تکنولوژی و قیمت بالای آن کمی زود است. برای خرید هدست واقعیت مجازی Rift شرکت Oculus و یا Vive اچ‌تی‌سی و سخت‌افزار مناسب این دو، هزینه‌ی بسیار بالایی را متحمل خواهید شد. به همین علت شرکت دل سعی داشته تا با به کارگیری سخت‌افزای مناسب در سری جدید لپ‌تاپ‌های Alienware خود، تجربه‌ی واقعیت مجازی را برای گیمرها کمی راحت‌‌تر کند. این شرکت در رویداد IFA از سه لپ‌تاپ جدید با پشتیبانی از واقعیت مجازی رونمایی کرده است.

سه لپ‌تاپ معرفی شده‌ی دل، در سه سایز مختلف 13، 15 و 17 اینچی عرضه می‌شوند. کوچک‌ترین لپ‌تاپ شرکت دل به کارت گرافیک GTX 10 انویدیا تجهیز یافته و برای کسانی که سبک بودن لپ‌تاپ و راحتی در حمل و نقل‌آن را در اولویت قرار داده‌اند می‌تواند مناسب تلقی شود. به‌هر‌حال اگر به دنبال نسخه‌های بزرگ‌تر این خانواده هستید باید نسخه‌های 15 و یا 17 اینچی را خریداری کنید.

در نسخه‌ی 15.6 اینچی لپ‌تاپ جدید Alienware دل، کارت گرافیک GTX 1060 انویدیا قرار گرفته است. طبیعتا با هزینه‌ی بیشتر می‌توانید نسخه‌ی 17 اینچی را که دارای پردازنده‌ی قدرت‌مند Core i7 اینتل بوده خریداری کنید. علاوه‌براین، پرچم‌دار این سری با داشتن تکنولوژی ردیابی چشم Tobii  از طریق مادون‌قرمز، می‌تواند تجربه‌ی بهتری را از واقعیت مجازی برای کاربر رقم بزند.

براساس گفته‌های شرکت دل، لپ‌تاپ‌های 15 و 17 اینچی در اواسط مهرماه و در کشور آمریکا به صورت رسمی عرضه خواهد شد و برای خرید برادر کوچک‌تر آن‌ها، باید تا آبان‌ماه منتظر ماند. فعلا اطلاعاتی در مورد قیمت این سه منتشر نشده اما باتوجه به سخت‌افزار به کار گرفته شده در این سه لپ‌تاپ، نباید انتظار قیمت ارزانی را داشت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال