وبکم جدید شرکت دل بهمراه هوش مصنوعی عرضه خواهد شد

پس از شیوع ویروس کرونا و الزام کارکنان بسیاری از شرکت ها به دورکاری عرضه و فروش وبکم نیز در سراسر جهان رونق گرفت. اکنون شرکت دل مدل جدیدی از وبکم عرضه کرده که بهمراه هوش مصنوعی قادر است ویدئوهای مربوط به جلسات را با کیفیت 4K ضبط کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و […]

پس از شیوع ویروس کرونا و الزام کارکنان بسیاری از شرکت ها به دورکاری عرضه و فروش وبکم نیز در سراسر جهان رونق گرفت. اکنون شرکت دل مدل جدیدی از وبکم عرضه کرده که بهمراه هوش مصنوعی قادر است ویدئوهای مربوط به جلسات را با کیفیت 4K ضبط کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وبکم 200 دلاری شرکت Dell به نام UltraSharp Webcam قادر به ضبط ویدئو با کیفیت 4K است. در این وبکم همچنین از سنسور 8.3 مگاپیکسلی شرکت سونی استفاده شده ایت. دل اعلام کرد سنسور مورد استفاده در این وبکم از نوع موجود در دوربین های مداربسته بوده و قادر است در ظرایط نور ضعیف نیز تصاویر با کیفیت عرضه کند.

وبکم جدید شرکت دل با توجه به قابلیت هایی نظیر میدان دید 90 درجه، 78 درجه و 65 درجه مناسب استریم بوده و با قابلیت طوم دیجیتال 5 برابری می تواند مناسب تماس های ویدئویی باشد. هوش مصنوعی این وبکم نیز قادر به نگهداری تصویر در وسط فریم بوده و سوژه را در مرکز تصویر نشان می دهد. این قابلیت هم اکنون در بسیاری از محصولات از جمله آیپد پرو جدید اپل نیز وجود دارد.

محصول جدید اپل تاییدیه مایکروسافت تیمز و زوم را دریافت کرده و بدین ترتیب می تواند در این برنامه ها عملکرد مناسبی داشته باشد. قابلیت ویندوز Hello نیز در این وبکم فعال است و یک کاربر با داشتن این وبکم می تواند کاملترین امکانات مربوط به وبکم را در اختیار داشته باشد. این وبکم 200 دلاری اکنون در بازار موجود و قابل تهیه است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال