طرح اولیه پرچمدار نوکیا با دوربین دوگانه و لنز زایس

طراحی پرچمدار شرکت نوکیا گل سرسبدی با دوربین دوگانه و لنز زایس را نشان می‌دهد. یکی از منابع خبری موثق Nokibar طرح مفهومی از آخرین پرچمدار شرکت فنلاندی نوکیا را نشان داده است که مجهز به دوربین دوگانه‌ای با برند معتبر زایس است. شرکت HMD قبلا خاطرنشان کرده بود که با شرکت زایس در زمینه […]

طراحی پرچمدار شرکت نوکیا گل سرسبدی با دوربین دوگانه و لنز زایس را نشان می‌دهد.

یکی از منابع خبری موثق Nokibar طرح مفهومی از آخرین پرچمدار شرکت فنلاندی نوکیا را نشان داده است که مجهز به دوربین دوگانه‌ای با برند معتبر زایس است. شرکت HMD قبلا خاطرنشان کرده بود که با شرکت زایس در زمینه عرضه اسمارت‌فون‌های جدیدش همکاری خواهد داشت، اما در این مدل، این شرکت با یک تیر دو نشان زده است و به کیفیت اپتیک دوربین‌های با کیفیتش بازگشت و به سمت دوربین‌های دوگانه ترقی کرده است.

اسمارت فون‌های شرکت نوکیا از دیرباز در زمینه دوربین‌های گوشی سرآمد و خلاق بوده است اما در تمام طرح‌های عجیب و غریبی که ازین شرکت دیدیم هیچ کدام از مدل‌ها تاکنون مجهز به دوربین دوگانه نبوده است.

به هرحال، این گوشی همانند مدل های 5، 6 و 4 این شرکت است. Nokibar برای طراحی دوباره این اسمارت‌فون از دید نو و تازه وقت زیادی را صرف کرد است. به خاطر داشته باشید که ارائه طرح اولیه فقط گام اول در تولید است، بسیاری از این طرح‌ها ارائه شده‌اند، اما فقط تعداد کمی از آنها به مرحله تولید رسیده است.

همچنین خبرها و شایعات زیادی در زمینه چیپست Snapdragon 835 و بکارگیری آن در پرچمدار جدید شرکت نوکیا وجود دارد، اما برای دوربین‌های دوگانه نیازی به چنین پردازنده قدرتمندی نیست و شرکت HMD نیز معمولا به پردازشگرهای میان رده بسنده می‌نماید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال