دیزنی اپلیکیشن پیام‌رسان اختصاصی خود را معرفی کرد

با اینکه هزاران برنامه‌ی پیام‌رسان برای گوشی‌های‌هوشمند منتشر شده، شرکت دیزنی تصمیم گرفته تا برنامه‌ی پیام‌رسان اختصاصی خود را معرفی کند. این برنامه که Disney Mix نام گرفته قصد دارد با امنیتی بالا و محیطی دوستانه، کودکان را دور هم جمع آوری کند. Disney Mix با داشتن بازی‌های مناسب و برنامه‌های خلاقانه به همراه ابزارهای نظارتی بزرگسالان و […]

با اینکه هزاران برنامه‌ی پیام‌رسان برای گوشی‌های‌هوشمند منتشر شده، شرکت دیزنی تصمیم گرفته تا برنامه‌ی پیام‌رسان اختصاصی خود را معرفی کند. این برنامه که Disney Mix نام گرفته قصد دارد با امنیتی بالا و محیطی دوستانه، کودکان را دور هم جمع آوری کند. Disney Mix با داشتن بازی‌های مناسب و برنامه‌های خلاقانه به همراه ابزارهای نظارتی بزرگسالان و منابع آموزشی به نظر محیط کاملا مناسبی برای کودکان عصر دنیای تکنولوژی به حساب می‌آید و خود را از برنامه‌ی پیام‌رسان خارج کرده و بیشتر به جامعه‌ی آنلاین تبدیل شده است.

در اپ‌استور، این برنامه برای کودکان بالای 4 سال مناسب دیده شده هرچند افراد با سن بیشتری نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. در هنگام ثبت‌نام، یادآوری جدی به کودکان داده می‌شود تا در این محیط، امنیت و ادب را در اولویت خود قرار دهند. بنابراین خود کودکان می‌توانند این جامعه را به جامعه‌ای مناسب برای گفت‌وگو تبدیل کنند و حتی دیزنی برای مدیریت بیشتر، دکمه‌ای را تحت عنوان Whistle یا همان سوت قرار داده تا بزرگسالان بتوانند بر روی گفتگوی کودکان نظارت بیشتری داشته باشند. دیزنی همچنین به والدین توصیه کرده تا در مورد قوانین این برنامه با کودکان خود صحبت کنند و در صورتی که مشکل خاصی را در Disney Mix مشاهده می‌کنند، آن را به سازندگان اطلاع دهند.

دیزنی برای اینکه کودکان را بیشتر به خود جذب کند، در این برنامه استیکرهای محبوب فرانچایزهای این شرکت را قرار داده و علاوه‌برآن، خلاقیت را برای کودکان باز گذاشته تا در صورت نیاز، نوشته‌های خود را بر روی استیکرها قرار داده و درنتیجه آواتارهای خلاقانه‌ای را ایجاد کرده و در نهایت آن را با آواتارهای دیگران مقایسه کنند. دیزنی برنامه‌ دارد تا به‌زودی ویژگی‌های بیشتری را از جمله امکان به اشتراک گذاری عکس‌ و ویدئو را به این برنامه اضافه کند و طبیعتا با گسترش آن، شاهد قابلیت‌های بیشتری هم خواهیم بود.

برای دانلود این برنامه در گوگل پلی  اینجا و از اپ‌استور اپل اینجا را کلیک کنید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال