سیستم جدید Apple Pay در 18 اکتبر، کار خود را شروع می کند

به نظر می رسد که اپل قصد دارد تا سیستم پرداخت وایرلس خود را با نام Apple Pay، از یکشنبه راه اندازی و مورد استفاده قرار دهد. البته در خبر هایی که در سایت MacRumors منتشر شده است، احتمال اینکه این سیستم زودتر نیز توسط اپل به راه بیفتد وجود دارد. اولین شرکتی که اپل با […]

به نظر می رسد که اپل قصد دارد تا سیستم پرداخت وایرلس خود را با نام Apple Pay، از یکشنبه راه اندازی و مورد استفاده قرار دهد. البته در خبر هایی که در سایت MacRumors منتشر شده است، احتمال اینکه این سیستم زودتر نیز توسط اپل به راه بیفتد وجود دارد.

اولین شرکتی که اپل با آن برای پشتیبانی از سیستم Apple Pay به توافق رسیده است، شرکت Wallgreens است، شرکتی که بزرگ ترین مرکز پخش کننده ی دارو و موارد مرتبط با سلامتی در آمریکا می باشد. همانطور که گفتیم، خبرهایی در MacRumors منتشر شده است که این احتمال را به وجود می آورد که اپل در روز شنبه و یا روز جمعه (16 اکتبر)، این سیستم را همراه با معرفی iPad Air 2 راه اندازی کند وجود دارد، چرا که با این حالت می توان همزمان با معرفی iPad Air 2 از این سیستم نیز استفاده کرد و با آن آشنا شد.

سیستم Apple Pay در سپتامبر و همراه با معرفی آیفون 6، معرفی شد و هنوز در سیستم عامل iOS 8.1 وجود ندارد و انتظار می رود که اپل، آپدیتی را در زمانی ما بین الآن تا 18 اکتبر منتشر کند تا این قابلیت جدید و نرم افزار های مورد نیاز برای پشتیبانی از Apple Pay نیز به این سیستم افزوده شود.

اپل اعلام کرده است که علاوه بر شرکت Wallgreens، احتمالا با بانک های Citi, Bank of America و Chase  و همینطور شرکت های McDonalds, Disney, Nike, Staples, Subway و Whole Foods نیز از ابتدای کار، قرار داد داشته باشد.

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال