دیزنی از یک ربات اسکیت باز رونمایی کرد

دیزنی از ربات جدیدی رونمایی کرد که می تواند تعادل خود را حفظ کند. این ربات پس از زمین خوردن دوباره می ایستد و روی زمین غلت میخورد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دیزنی مدت هاست که در زمینه تولید ربات فعالیت می کند. اما هنوز مانند بوستون داینامیکس چندان شناخته شده […]

دیزنی از ربات جدیدی رونمایی کرد که می تواند تعادل خود را حفظ کند. این ربات پس از زمین خوردن دوباره می ایستد و روی زمین غلت میخورد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دیزنی مدت هاست که در زمینه تولید ربات فعالیت می کند. اما هنوز مانند بوستون داینامیکس چندان شناخته شده نیست. جاش دامارو، رئیس پارک دیزنی در رویدادی ربات جدید این شرکت را به نمایش گذاشت. در این مراسم توضیحاتی در رابطه با تلاش این شرکت برای ساخت ربات هایی با قابلیت انجام وظایف مختلف ارائه شد. ربات جدید نیز با هدف ساخت ربات اسکیت باز توسعه یافت.

در این مراسم در مورد ربات جدید گفته شد: ساخت این ربات تلاش های اخیر این شرکت را برای توسعه رباتی با امکان برقراری رابطه عاطفی نشان می دهد. در ساخت این ربات از موادی استفاده شده است که دارای استحکام بالا بوده و فعالیت های فیزیکی ربات را نیز گسترش می دهد. ویژگی مهم دیگر این ربات ثبت حرکات فیزیکی توسط خود ربات است تا بتواند عملکردهای خود را همراه با احساسات انجام دهد.

طبق گزارش منتشر شده توسط Neowin، دیزنی قصد دارد امسال سرزمین زوتوپیا را در شانگهای افتتاح کند. هنوز مشخص نیست این ربات اسکیت باز نیز در پارک جدید برای سرگرمی بکار گرفته میشود یا خیر.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال