عرضه گوشی اس۹۶ پرو با دوربین دید در شب توسط شرکت چینی دوجی

شرکت چینی دوجی گوشی جدید خود به نام  اس۹۶ پرو را از خانواده گوشی‌های مقاوم به بازار عرضه کرد. این گوشی ۲۹۹ دلاری یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی مجهز به تکنولوژی دید در شب دارد و از بدنه بسیار مقاوم ساخته شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی شرکت دوجی اس مجهز […]

شرکت چینی دوجی گوشی جدید خود به نام  اس۹۶ پرو را از خانواده گوشی‌های مقاوم به بازار عرضه کرد. این گوشی ۲۹۹ دلاری یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی مجهز به تکنولوژی دید در شب دارد و از بدنه بسیار مقاوم ساخته شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی شرکت دوجی اس مجهز به یک حسگر ۲۰ مگاپیکسلی است که قابلیت دید در شب دارد. دوربین دیگر این گوشی یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی است.

در این گوشی همچنین از تراشه مدیاتک Helio G90 استفاده شده است. ۸ گیگابایت رم دارد و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز در آن تعبیه شده است و می تواند دو سیم‌کارت را پشتیبانی کند. صفحه نمایش ۶.۲۲ اینچی آن از نوع LCD بوده و دوربین جلو روی صفحه نمایش به حالت قطره ای قرار داده شده است. دوربین سلفی آن نیز ۱۶ مگاپیکسل است و در قاب پشتی چهار گوشی تعبیه شده که دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با استفاده از حسگر سونی IMX350 قابلیت استفاده از ۴ نور فروسرخ و چهار نور LED  را دارد.

 همین حسگر این قابلیت را به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی می‌دهد تا در محیط های تاریک یک تصویر شفاف و رنگی ثبت کند. دوربین دیگر ۸ مگاپیکسل با میدان دید ۱۳۰ درجه است و دیگری یک حسگر ۲ مگاپیکسلی خواهد بود که برای عکاسی ماکرو در نظر گرفته شده است. دوربین این گوشی به گونه‌ای طراحی شده که می‌توان از فاصله ۴ سانتی متری عکس های مناسبی از سوژه گرفت.

این گوشی با استانداردهای IP68، IP69K تولید خواهد شد. در نتیجه در عمق ۵ متری نیز کاملاً سالم خواهد ماند.

آزمایش‌های انجام شده نشان داد این تلفن‌همراه می تواند در عمق یک و نیم متری تا ۳۰ دقیقه در آب قابل استفاده باشد. از دیگر قابلیت‌های این گوشی کارکرد آن در دماهای بسیار بالا و یا بسیار پایین است. همچنین بدنه مقاوم آن باعث می شود تا با سقوط از فاصله ۱.۸ متری نیز مشکلی برایش پیش نیاید. حسگر تشخیص چهره نیز در این گوشی تعبیه شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال