دراپ‌باکس قابلیت جدیدی برای اسکن اسناد را به اپلیکیشن خود اضافه کرد

زمانی که موضوع اپلیکیشن‎های اسکن‎کننده‎ی اسناد مطرح می‎شود، گزینه‎های فراوانی در این رابطه به چشم می‎خورند. البته همواره امکان گرفتن عکس از آن سند هم وجود دارد، ولی کاری که اپلیکیشن‎های اسکن‎کننده‎ی اسناد انجام می‎دهند این است که آن‎ها تصویر اسکن‎شده را مرتب می‎کنند تا کمتر شبیه به یک عکس به نظر آید و این […]

زمانی که موضوع اپلیکیشن‎های اسکن‎کننده‎ی اسناد مطرح می‎شود، گزینه‎های فراوانی در این رابطه به چشم می‎خورند. البته همواره امکان گرفتن عکس از آن سند هم وجود دارد، ولی کاری که اپلیکیشن‎های اسکن‎کننده‎ی اسناد انجام می‎دهند این است که آن‎ها تصویر اسکن‎شده را مرتب می‎کنند تا کمتر شبیه به یک عکس به نظر آید و این تصور وجود داشته باشد که یک سند به درستی اسکن شده را مشاهده می‎کنید. حالا خبرهای خوشی به گوش می‎رسد که در نهایت اپلیکیشن دراپ‎باکس نیز این قابلیت را به لیست قابلیت‎های خود اضافه کرده است.

با آن‎که دراپ‎باکس به طور کلی به عنوان یک ابزار ذخیره‎سازی در فضای ابری به شمار می‎رفته است، ولی این شرکت اعلام کرده است که طی یک آپدیت، آن‎ها ابزارهای بهره‎وری بی‎شماری به این اپلیکیشن اضافه خواهند کرد و یکی از آن ابزار اسکنر اسناد است. طبق گفته‎ی دراپ‎باکس “با قابلیت اسکن‎کردن اسناد، شما حالا می‎توانید از اپلیکیشن موبایل دراپ‎باکس به منظور گرفتن اسکن از رسید‎ها، وایت‎بورد‎ها و طراحی‎ها و مرتب‎ کردن آن‎ها استفاده کنید، تا ایده‎های خود را در زیر انگشتان خود داشته باشید. کاربران شرکتی دراپ‎باکس می‎توانند حتی داخل اسکن‎ها جستجو کنند.”

این قابلیت به نظر می‎رسد نسبتا بدون دردسر و ساده باشد. تمامی کاربران باید در خود اپلیکیشن بتوانند این قابلیت را فعال کنند، بدین صورت که تنها کافی است دوربین را به سمت سندی که می‎خواهند اسکن کنند، بگیرند. سایر ابزارهای بهره‎وری که این آپدیت با خود به همراه آورده است شامل قابلیت ایجاد اسناد آفیس مایکروسافت، مدیریت بهتر تصاویر از کامپیوترتان، یک فرآیند به اشتر‎اک‎گذاری موثرتر از محیط دسکتاپی، اضافه کردن نظرات به بخش‎های خاصی از یک فایل و موارد متعدد دیگر می‎شود.

این آپدیت باید ارائه شده باشد، در نتیجه به آی‎تیونز اپ‎استور یا گوگل‎ پلی‎استور بروید و آخرین نسخه از این اپلیکیشن را تهیه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال