حالا شما می‌توانید مستقیما فایل‌های دراپ‌باکس خود را در مسنجر فیسبوک به اشتراک بگذارید

اگر شما از آن دست طرفداران مسنجر فیسبوک هستید که از دراپ‌باکس به عنوان سرویس ذخیره سازی در فضای ابری برای ذخیره کردن تصاویر، ویدیوها و سایر فایل‎های خود استفاده می‎کنید، خبر خوشی برای شما داریم: حالا شما می‎توانید مستقیما فایل‎های دراپ‌باکس خود را از در این اپلیکیشن پیام‎رسانی به اشتراک بگذارید. برای استفاده از […]

اگر شما از آن دست طرفداران مسنجر فیسبوک هستید که از دراپ‌باکس به عنوان سرویس ذخیره سازی در فضای ابری برای ذخیره کردن تصاویر، ویدیوها و سایر فایل‎های خود استفاده می‎کنید، خبر خوشی برای شما داریم: حالا شما می‎توانید مستقیما فایل‎های دراپ‌باکس خود را از در این اپلیکیشن پیام‎رسانی به اشتراک بگذارید.

برای استفاده از این قابلیت جدید، فقط کافی است در این مسنجر بر روی دکمه‎ی More آهسته ضربه بزنید، و شاهد این خواهید بود که دراپ‌باکس به عنوان یک منبع موجود به چشم می‎خورد. گزینه‎ی مربوطه را انتخاب کنید، و شما قادر به این خواهید بود که بدون ترک کردن این اپلیکیشن مسنجر هرگونه فایل خود را در دراپ‌باکس به اشتراک بگذارید، با این فرض که شما اپلیکیشن دراپ‌باکس را نصب شده بر روی دستگاه خود دارید.

این شرکت در پستی در بلاگ خود گفت “ویدیوها و تصاویر، از جمله فایل‎های GIF انیمیشنی، به صورت مستقیم در چت‎های شما به نمایش در خواهند آمد، برای سایر موارد، آهسته ضربه زدن بر روی گزینه‎ی Open باعث می‎شود که افراد دریافت کننده‎ی فایل در اپلیکیشن موبایل دراپ‌باکس ظاهر شوند، که آن‎جا آن‎ها می‎توانند پیش‎نمایشی از فایل‎ها را ببینند و آن‎ها را ذخیره کنند.”

این قابلیت هم برای اندروید و هم iOS به چشم می‎خورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال