جزیره پویا به زودی به گوشی های شیائومی و ریلمی نیز می رسد

به نظر می رسد شرکت‌های شیائومی و ریلمی نیز قصد دارند از ویژگی جزیره پویا که در آخرین آیفون شرکت اپل مورد استفاده قرار گرفت استفاده کنند. اول در آیفون ۱۴ از ویژگی جدیدی به نام جزیره پویا رونمایی کرد که همان بریدگی کپسولی شکل در بالای نمایشگر با قابلیت نمایش انیمیشن های خاص است. […]

به نظر می رسد شرکت‌های شیائومی و ریلمی نیز قصد دارند از ویژگی جزیره پویا که در آخرین آیفون شرکت اپل مورد استفاده قرار گرفت استفاده کنند. اول در آیفون ۱۴ از ویژگی جدیدی به نام جزیره پویا رونمایی کرد که همان بریدگی کپسولی شکل در بالای نمایشگر با قابلیت نمایش انیمیشن های خاص است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی و ریلمی نیز قصد دارند ویژگی جدید جزیره پویا را به گوشی های خود بیاوردند. زیرا این دو شرکت در مورد این ویژگی سوالاتی را از برخی کاربران پرسیده اند. در حال حاضر این ویژگی توسط برخی برنامه های شخص ثالث مانند Pixel Island و dynamicSpot نیز ارائه می شود. شرکت های تولیدکننده نیز به دنبال بررسی و بکارگیری این قابلیت هستند.

لو ویبینگ رئیس شرکت شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو از برخی کاربران در مورد اضافه شدن ویژگی جزیره پویا سوال کرد. البته هنوز شیائومی توسعه این ویژگی را در برنامه های خود قرار نداده است اما مشخص است که به دنبال دریافت نظر کاربران در مورد اضافه شدن آن است. شرکت ریلمی نیز سوالات این چنینی را در انجمن کاربران خود مطرح کرد و در آن اشاره ای به وجود این ویژگی در اپل نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال